مبتلایان به جنون دروغگویی در تور فریب خود گم می‌شوند

وزیر امور خارجه در واکنش به توئیت همتای آمریکایی که از تحریم‌های سازمان ملل به عنوان تحریم‌های «ما» یاد کرده، گفت: مبتلایان به جنون دروغگویی نمی‌توانند از دروغگویی بیمارگونه دست بردارند و در تور فریب خود گم می‌شوند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه) در توئیتی با اشاره به توئیت پامپئو که از تحریم‌های سازمان ملل با عنوان تحریم‌های «ما» یاد کرده و از همه کشورها خواسته این تحریم‌ها را اجرا کنند، نوشت: «مسئله‌ای که درباره مبتلایان به جنون دروغگویی - کسانی که نمی‌توانند از دروغگویی بیمارگونه دست بردارند - وجود دارد این است که آن‌ها عملا در تور فریب خود گم می‌شوند.»

گفتنی است، ظریف پیش از این نیز در توئیتی نوشته بود: جهان می‌گوید هیچ یک از تحریم‌های شورای امنیت بازنگشته است. اما آقای «ما دروغ گفتیم، ما تقلب کردیم، ما سرقت کردیم» ‌{پامپئو}کل جهان را که از زندگی در دنیای موازی او امتناع می‌کند، به تنبیه تهدید می‌کند.

وی افزود: ترامپ باید پیش از آنکه پامپئو شعار تبلیغاتی‌اش (عظمت را به آمریکا برگردانیم) را بیش از این به دستمایه خنده جهان بدل کند، مسیرش را تغییر دهد.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای مدعی شد با توسل به مکانیسم موسوم به «اسنپ‌بک»، عملاََ تمام تحریم‌های سازمان ملل بر ایران، که پیش‌تر لغو شده بودند، اکنون دوباره اجرایی شدند، مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل هم بامداد امروز (یکشنبه) با اشاره به ادعای اخیر آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم‌های گذشته شورای امنیت علیه ایران از ۳۰ شهریور، این ادعا را رد کرد و گفت: این ادعا هیچگونه مبنای حقوقی ندارد، باطل و بی‌اثر است و کاملاً غیرقابل قبول می‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =