وزیر ورزش درباره قرارداد مربیان خارجی شفاف سازی کند

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه این فراکسیون خبر داد و گفت: در این جلسه ضمن بیان مشکلات مربوط به ورزش بانوان بر لزوم شفاف سازی درباره علت تاخیر در پرداخت پاداش ورزشکاران مدال آور و قرارداد مربیان خارجی تاکید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،سارا فلاحی در توضیح جلسه فراکسیون زنان با وزیر ورزش اظهار کرد: در این جلسه وزیر ورزش به سوالات اعضای فراکسیون درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان در عرصه های مختلف پاسخ داد و نمایندگان نیز دغدغه های خود در مورد ورزش بانوان از قبیل نداشتن اعتبار و بودجه مستقل، فضا و سرانه کم، مشکلات ازدواج دختران جوان، صیانت از بانوان قهرمان و مشکلات فرهنگی عرصه ورزش بانوان را مطرح کردند.

وی افزود: همچنین اعضای فراکسیون تاکید کردند که باید وزارت ورزش درباره مشکلات ورزشکاران مدال آور و تاخیر در پرداخت پاداش های آن ها، قراردادهای مربیان خارجی، پرونده ویلموتس، بیمه مربیان ورزشی، چرایی سقوط برخی از ورزش ها در رنکینگ های جهانی شفاف سازی کند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس با اشاره به توضیحات وزیر ورزش گفت که موضوعات مطرح شده در جلسه ای دیگر مورد بررسی قرار می گیرد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =