خبر فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره تجهیزات جدید این نیرو

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجهیزات بکارگیری شده در رزمایش ذوالفقار ۹۹ بخشی از توانمندی ارتش بود گفت: در آینده نزدیک الحاق‌های جدیدی خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر دریادار حسین خانزادی بیان کرد: رزمایش ذوالفقار ۹۹ نمایشی از توانمندی دفاعی ارتش و ظرفیت‌ها و قدرت‌های پدفندی و تهاجمی ارتش در بستر همدلی و هم افزایی بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هماهنگی خیلی خوبی بین نیروهای چهارگانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی شکل گرفت، سریال‌هایی را جلوی چشم آورد و نمایش داد که اقتدار و توانمندی ارتش را در عرصه‌های هوا، زمین، دریا و پدافند به نمایش گذاشت و با موفقبت انجام شد.

وی افزود: این رزمایش در قالب صحنه رزم واقعی طراحی شده بود، وقتی انسان نگاه می‌کرد انگار همه با اقتدار ایستاده‌اند و از منافع جمهوری اسلامی و از مرزهای آن دفاع می‌کنند.
 
خانزادی با بیان اینکه تجهیزات جدیدی به کار گرفته شد، گفت: همه تحهیزات بکارگیری شده بخشی از توانمندی ارتش بود که گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ناوشکن «سهند» که در سال‌های گذشته به نیروی دریایی ملحق شده بود در این رزمایش به عنوان سر فرماندهی عمل کرد و زیردریایی «فاتح» که در سال ۹۸ به نیروی دریایی ملحق شد پرتاب‌های خوب اژدری و موشکی را انجام داد.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از تجهیزات مثل پهبادها و ... بکار گرفته شد در پایان تاکید کرد: در آینده نزدیک هم الحاق‌های جدیدی را خواهیم داشت.

منبع: میزان
انتهای پیام

کد خبر: 1073091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =