بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه منوط به تصمیم ستاد کرونا است

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بازگشایی اماکن و سالن های ورزشی دانشگاه را منوط به تصمیم ستاد کرونای وزارت بهداشت دانست

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بازگشایی اماکن و سالن های ورزشی دانشگاه را منوط به تصمیم ستاد کرونای وزارت بهداشت دانست و از مکاتبه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در این زمینه خبر داد. 

 عباس یاوری در این‌باره اظهار کرد: سالن ها و اماکن ورزشی دانشگاه و  فعالیت های دانشجویی در این حوزه از اوایل اسفند ماه سال گذشته و با توجه به مصوبات ستاد کرونای وزارت بهداشت متوقف شد و این تعطیلی همچنان ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه با شروع سال تحصیلی جدید، دانشجویان تقاضای بازگشایی سالن های ورزشی برای انجام فعالیت های رشته های مختلف ورزشی را دارند، ادامه داد: در چنین شرایطی، تعدادی از دانشجویان ورزشکار با استمرار این تعطیلی سالن‌ها، به اماکن ورزشی سطح شهر مراجعه و فعالیت می کنند. 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه با بیان اینکه  احتمال آلودگی به کرونا ویروس در نتیجه حضور دانشجویان ورزشکار در اماکن ورزشی سطح شهر افزایش می یابد، افزود: در چنین شرایطی، ریسک انتقال بیماری کرونا در خوابگاه ها و سایر بخش های دانشگاه افزایش خواهد یافت. 

یاوری در ادامه سخنانش به مکاتبه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برای تبیین شرایط موجود اشاره کرد و گفت: در این مکاتبه از وزارت بهداشت درخواست شده است ستاد کرونای مستقر در دانشگاه های هر استان با ارزیابی شرایط و وضعیت موجود شیوع بیماری کرونا، تصمیم گیری در مورد بازگشایی اماکن و سالن های ورزشی برای دانشجویان را عهده دار گردد و دستورالعمل های لازم را صادر کند. 

لازم به ذکر است بسیج دانشجویی دانشگاه در نامه‌ای در جهت استفاده دانشجویان از اماکن ورزشی داخل دانشگاه به جای باشگاه های داخل شهر در راستای کنترل هر چه بیشتر بیماری کرونا درخواست بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه را داده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =