آخرین وضعیت از توافق الکس نوری و استقلال/ ۲ ایرانی در میان برترین بازیکنان هفته۵ لیگ قهرمانان

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

آخرین وضعیت از توافق الکس نوری و استقلال

روزنامه ایران ورزشی از پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی استقلال به الکساندر نوری خبر داد و روزنامه فرهیختگان هم امروز مدعی شده که نماینده نوری طی روزهای گذشته به تهران آمده و مذاکرات مثبتی با نمایندگان استقلال داشته است.

این روزنامه نوشته قرار است نام نوری در جلسه این هفته هیات مدیره استقلال مطرح شود و در صورتی که اکثریت اعضا رای به همکاری با او دهند، او به عنوان سرمربی استقلال بعد از پایان کار این تیم در لیگ قهرمانان معرفی خواهد شد.

گزینه استقلال چوب لیگ قهرمانان آسیا را می‌خورد

سعید واسعی بازیکن سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال پیکان که در فاز تهاجمی، قدرت گلزنی هم دارد، برخلاف بازیکنان دیگر بازارگرمی نکرده و صراحتا گفته استقلال را دوست دارم، ولی درگیری آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا امروز باشگاه استقلال اقدام خاصی برای دریافت رضایت نامه واسعی انجام ندهد.

حال باید منتظر بازگشت استقلالی‌ها از قطر باشیم تا شاید آن‌ها بتوانند از پیکان رضایتنامه این بازیکن را با تلاش‌های بیشتری بگیرند.

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس انتخاب شد

دکتر مهدی رسول‌پناه، امروز با صدور حکمی، سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  را منصوب کرد.

بر اساس این حکم، فرخ حسابی به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب شد.

مهمترین بازیکنان استقلال در آستانه محرومیت

تیم فوتبال استقلال ایران عصر فردا در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود و امیدوار است با کسب هر سه امتیاز جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند.

در این میان، روزبه چشمی، وریا غفوری و هروویه میلیچ در حال حاضر تک‌ اخطاره هستند و اگر مجدداً کارت زرد بگیرند، در صورت صعود استقلال از جدال با الهلال محروم خواهند شد.

AFC جدول گروه C را اصلاح کرد و پرسپولیس در رده سوم جدول

با وجود اینکه قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شرایط دو تیم با امتیاز برابر را پس از بازی رو در روی آن‌ها با تفاضل گل در نظر می‌گرفت، اما این مسئله در جدول AFC اعمال نشده بود و پرسپولیس بالاتر از شارجه در رتبه دوم قرار داشت.

با این حال صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا جدول خود را اصلاح و پرسپولیس در رده سوم گروه خود قرار گرفت.

دروازه بان شماره یک استقلال معاوضه می شود؟

علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم تراکتور که قرار است در اواخر هفته جاری کارش را در تبریز آغاز کند، به دنبال جذب سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال است و در همین زمینه این امکان وجود دارد که باشگاه تراکتور در ازای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن، از شکایتش از رشید مظاهری صرفنظر کند و به این ترتیب دو باشگاه بر سر معاوضه دروازه‌بانان خود به توافق برسند.

سیدحسین حسینی اکنون با تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و تکلیف نهایی او پس از بازگشت به ایران مشخص خواهد شد.

دو ایرانی در میان برترین بازیکنان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

ولیتون مهاجم برزیلی تیم شباب الاهلی که در برتری ۶ بر صفر تیمش مقابل التعاون عربستان هت‌تریک کرد، با نمره ۹.۵ بهترین بازیکن هفته لقب گرفت و کایو که در این مسابقه یک گل زد و یک پاس گل داد، با کسب نمره ۸.۴ به رده دوم دست یافت.

مازن فیاض گلزن الشرطه عراق مقابل استقلال با نمره ۸.۱، خالد الغنام از النصر عربستان با نمره ۷.۷ و  ماجد ناصر دروازه‌بان شباب الاهلی با نمره ۷.۶، به رتبه‌های سوم تا پنجم رسیدند. مهدی ترکمان از سپاهان با نمره ۷.۶ و محمدعلی فرامرزی از شهر خودرو با کسب نمره ۷.۶، در جایگاه‌های ششم و هفتم ایستادند و علی فائز از الشرطه با نمره ۷.۱، به مقام هشتم دست یافت.

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان درگذشت

خسرو قجاوند، بازیکن میانی اوایل دهه هشتاد تیم سپاهان، ساعاتی پیش درگذشت.

فرهاد بهادرانی، بازیکن سابق سپاهان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر درگذشت او را منتشر کرد.

کد خبر: 1073125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =