خداحافظی سپاهان با آسیا/ تمجید سرمربی الدحیل از پرسپولیس/ ۴ کرونایی جدید در الهلال

با بسته خبری لیگ قهرمانان آسیا با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار لیگ قهرمانان آسیا،به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

توتونی: از نقاط ضعف العین استفاده کردیم

مجتبی توتونی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل العین اظهار داشت: بازی ما مقابل العین دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی خوب نبودیم، اما در نیمه دوم با توجه به توضیحاتی که بین دونیمه دادیم و وضعیت حریف را تشریح کردیم، بچه‌ها شرایط را بهتر درک کردند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: با توجه به سیستم جدیدی که تیم العین بازی می‌کرد بچه‌ها خیلی خوب خودشان را وفق دادند. از نقاط ضعفشان خیلی خوب استفاده کردیم. بارها از خط دفاعشان عبور کردیم و موقعیت ساختیم، ولی متاسفانه به گل نرسیدیم. اما از عملکرد بازیکنانمان در نیمه دوم راضی بودیم.

مربی النصر: این تیم آینده فوتبال عربستان را تامین می کند

روی ویتوریا سرمربی تیم فوتبال النصردر پایان دیداراین تیم مقابل السد که به تساوی یک بر یک  منجر شد گفت:« از بچه های تیم خودم راضی هستم که بازی بسیار خوبی را ارائه داند و باید از همین جا به همه بازیکنانم تبریک بگویم. تیم السد بسیار خوب بود. در این مسابقه به آنچه در نیمه اول لازم بود رسیدیم و در نیمه دوم  اگراز گل زده امان دفاع می کردیم برنده دیدارمی شدیم .»
سرمربی پرتغالی النصربا اشاره به آینده این باشگاه اظهار داشت:« به راحتی می توان فهمید که ایده باشگاه برای آینده چیست. تیم خوب و بازیکنان زیر ۲۳ سال و یکپارچه ای داریم و این برای آینده فوتبال عربستان بسیار مفید است و می تواند آینده فوتبال عربستان را تامین کند.»

خداحافظی شاگردان نویدکیا با آسیا

در ادامه مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و العین امارات از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه در چارچوب رقابت‌های گروه D به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی سپاهان چهار امتیازی و در فاصله یک هفته تا پایان مرحله گروهی عدم صعودش از این گروه مسجل شد و بعد از تیم شهر خودرو دومین تیم ناکام ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. العین نیز با دو امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا عملاً تیم‌های النصر عربستان و السد قطر به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز به عنوان صعودکنندگان این گروه شناخته شوند.

این درحالی است که باشگاه سپاهان پیش از سفر به قطر محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرده است، ولی این تیم در ۳ بازی اخیراش در این مسابقات با مربی جوان خود دو شکست و یک تساوی و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

قضاوت دیدار سپاهان ایران - العین امارات برعهده علی شعبان از کویت بود که این داور به محمد محبی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

خط و نشان شارجه برای پرسپولیس

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، شارجه امارات و التعاون عربستان دو حریف پرسپولیس به مصاف هم رفتند که تیم اماراتی در یک بازی برتر با ۶ گل پیروز شد. ستاره درخشان این بازی ولیتون بازیکن برزیلی شارجه بود که در دقایق ۴۹، ۵۷ و ۶۱ هت‌تریک کرد. دیگر گل‌های شارجه توسط رشید ۴۵، عبدالبسیط ۵۴، کایو ۶۸ زده شد. شارجه با این برد ۷ امتیازی شد و با تفاصل گل بهتر بالاتر از پرسپولیس به رده دوم صعود کرد.

پرسپولیس امروز در دیدار مقابل الدحیل با یک گل شکست خورد. قرمزپوشان در آخرین بازی خود و برای صعود باید به مصاف شارجه امارات بروند. در صورت پیروزی قرمزپوشان، آن‌ها می‌توانند راهی مرحله بعد شوند.

در جدول رده‌بندی گروه C، الدحیل با ۹ امتیاز صدرنشین است، شارجه و پرسپولیس با ۷ امتیاز دوم و سوم هستند و التعاون با ۶ امتیاز در رده چهارم است.

رسول پناه: فوتبال برد و باخت دارد اما شما بهترین هستید

مهدی رسول‌پناه، پس از شکست پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا خطاب به گل‌محمدی و شاگردانش نوشت: فوتبال برد دارد، باخت هم دارد، اما آنچه مهم است جنگیدن برای چیزی است که لیاقت و استحقاقش را دارید. امشب فوتبال روی خوش خودش را به پرسپولیس نشان نداد، اما شما همان تیم جنگنده‌ای نشان دادید که با چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر تاریخ‌سازی کرده‌اید. تیمی که همه ما پرسپولیسی‌ها به آن می‌بالیم و تحت هر شرایطی از آن حمایت می‌کنیم. همیشه نمی‌توان برنده شد و بدانید هواداران و باشگاه کنار شما هستند. شما بهترین هستید و انشالله از فردا با تلاش و همدلی برای موفقیت در دیدارهای بعدی آماده می‌شویم.

سرمربی الدحیل: پرسپولیس حریف قدرتمندی بود

ولید الرکراکی دوشنبه شب پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانستیم که مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم. باید بازی را برنده می‌شدیم تا مسیر صعود را هموار کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش با ذهنیت برتری وارد میدان شدند، افزود: هنوز چیزی تمام نشده و باید با ریکاوری مناسب آماده دیدار حساس با التعاون عربستان شویم.

۴ کرونایی جدید در اردوی الهلال

نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد در جدیدترین تست کرونا در اردوی الهلال ۴ کرونایی جدید کشف شد.

تست کرونای محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری ۳ بازیکن الهلال مثبت شد. همچنین یکی از اعضای کادر درمانی نیز به کرونا مبتلا شد. این ۳ بازیکن روز گذشته مقابل شهرخودرو بازی کرده بودند و احتمال ابتلای بازیکنان نماینده کشورمان به این ویروس وجود دارد.

پیش از این ۱۵ بازیکن الهلال به این ویروس مبتلا شده بودند.

کد خبر: 1073129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =