اندونزی دنبال غلبه بر کرونا در حوزه گردشگری

اندونزی با پنج پیشنهاد به دنبال این است تا از طریق وزارت گردشگری و اقتصاد خلاق با تهدیدات کرونا در حوزه گردشگری مقابله کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، وزارت گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی پیشنهادات خود را برای مطرح شدن در پنجاه و دومین نشست آ سه آن به این شرح مطرح کرد:

اولین مورد این است که بازار تک هواپیمایی آ سه آن یا بازار واحد هواپیمایی حذف شود. بازار واحد هواپیمایی یک توافق آسمان باز است که هدف آن بهبود ارتباطات داخلی و منطقه آسه آن از طریق تلفیق شبکه‌های تولید و آزادسازی خدمات است. بعداً شرکت‌های هواپیمایی کشورهای عضو آ سه آن می‌توانند آزادانه در منطقه آ سه آن پرواز کنند.

دومین پیشنهاد این است که خواسته شده تا ریاست کامبوج تا سال ۲۰۲۲ تمدید شود. این وضعیت موقعیت اندونزی در ریاست آ سه آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بنابراین، اندونزی چندین راه حل برد_برد را به کامبوج منتقل می‌کند تا ریاست آسه آن در سال ۲۰۲۲ همچنان به اندونزی تعلق بگیرد.

اندونزی پیشنهاد کرد توافق نامه‌ای بین کشورهای آسه آن که به منظور تسهیل در رفت و آمد آزادانه کارگران واجد شرایط و مجاز بین کشورهای عضو آ سه آن طراحی شده است، به زودی شکل بگیرد.

چهارم، مربوط به بحث توافق نامه کشور میزبان در دبیرخانه منطقه‌ای است. این توافق نامه یک مؤلفه مهم در ایجاد مبانی قانونی و استانداردهای درآمد برای ایجاد دبیرخانه منطقه است.

پنجم، اندونزی از توسعه چارچوب آسه آن برای تسهیل ابتکار طرح‌های حباب سفر گردشگری پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اندونزی همچنان تلاش می‌کند تا میزان رشد کووید -۱۹ را کاهش دهد تا بتواند هنگام بحث در مورد امکان همکاری حباب سفر در آینده، از کشورهای دیگر اعتماد ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =