کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در سایت سازمان سنجش منتشر شد

کارت ورود به جسله آزمون وکالت دادگستری - قوه قضائیه از هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه زمان برگزاری و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه آزمون وکالت قوه قضاییه روز جمعه چهارم مهرماه ۹۹ در ۳۲ شهرستان کشور برگزار خواهد شد و با توجه به آغاز برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ درب‌های حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از هم اکنون (سه‌شنبه یکم مهرماه ۹۹) بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده واطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =