رئیس دانشگاه آزاد با استاندار اردبیل دیدار کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه های سفر خود به استان اردبیل با استاندار این استان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر دو روزه خود به استان اردبیل، چهارشنبه شب دوم مهرماه با اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، با معرفی سامانه پژوهشیار و طرح پایش، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری پژوهشی با استانداری اردبیل در حوزه‌های مختلف آمایشی استان اعلام کرد.

طهرانچی با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در حوزه توریستی و آب درمانی، به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل مأموریت داد تا دانشکده‌ای را با محوریت آب درمانی و آب گرم ایجاد کند تا دانشگاه بتواند جنبه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری و کار آفرینی این حوزه را بررسی کرده و راهکارهای مناسبی ارائه کند.

تهیه نظام موضوعات اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی با توجه به چالش‌های استان در این حوزه، از دیگر ماموریت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بود که در جلسه شب گذشته دکتر طهرانچی با استاندار اردبیل مطرح شد.

در ادامه این جلسه، درباره موضوعات مربوط به طرح‌های توسعه‌ای استان و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش بهره‌وری، اشتغال، رونق کشاورزی و صادرات محصولات استان به کشورهای خارجی، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.‏

انتهای پیام/

کد خبر: 1073469

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =