واکنش حماس به اظهارات سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی

حماس در واکنش به اظهارات اخیر سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی اعلام کرد، این سخنان نشان دهنده میزان اطلاعات غلطی است که با امضای توافق سازش همراه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «حازم قاسم » سخنگوی حماس به اظهارات «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی مبنی بر اینکه توافق سازش با امارات لغو طرح اشغال اراضی کرانه باختری را تضمین نمی‌کند، واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه فلسطین، قاسم گفت، این اظهارات میزان اطلاعات غلطی است که همراه با امضای این توافق بوده است؛ این تلاشی ناموفق برای تحمیل کردن اینچنین توافقی به عموم [مردم] عرب است.

فریدمن اخیرا اعلام کرد، در پی توافق سازش با کشورهای عربی، اجرای طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری برای مدت زمان مشخصی به تعویق افتاده اما به صورت کامل لغو نشده است 

در بیست و پنجم شهریورماه امسال (۱۳۹۹)، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه امارات و «عبدالطیف بن راشد الزیانی»، وزیر خارجه بحرین امروز در مراسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین را امضا کردند

منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1073474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =