راه‌اندازی استودیوهای مجازی برای آموزش آنلاین در مدارس سمای مشهد/ مسابقات پژوهشی مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای هر مدرسه یک استودیو مجازی راه‌اندازی کرده‌ایم که معلمان دروس تخصصی مانند ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و... را در این استودیوهای مجازی تدریس کنند.

جعفر کبیری سرمزده معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های آموزشی مدارس سمای این استان در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: کلاس‌های مجازی مدارس سمای استان خراسان رضوی درسال تحصیلی جدید همانند واحدهای دانشگاهی این استان در بستر پلتفرم «ادوب کانکت» برگزار خواهد شد. علاوه بر ادوب کانکت از بسترهای دیگری نیز برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های آنلاین استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: امسال معلمان و مشاوران مدارس سما با والدین دانش آموزان به طور مستمر ارتباط تلفتی خواهند داشت و مسائل درسی، آموزشی و روحی و روانی آن‌ها را پیگیری خواهند کرد. البته درب تمامی مدارس به روی دانش آموزان باز است و آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل از فضای مدرسه نیز استفاده کنند. ما فضای مدرسه را برای حضور دانش آموزان از لحاظ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراهم کرده‌ایم و خوشبختانه از این بابت نگرانی نداریم.

کبیری ادامه داد: همزمان که معلمان درحال تدریس در مدرسه هستند، دانش آموزان می‌توانند از خانه به صورت آنلاین در کلاس حاضر شوند و مطالب را پیگیری کنند. درواقع دانش آموزان ‌می‌توانند به صورت همزمان از کلاس حضوری و غیرحضوری بهره‌مند شوند. همچنین برای دانش آموزانی که نتوانند در ساعات صبح در کلاس آنلاین حاضر شوند، کلاس‌های جبرانی برگزار خواهیم کرد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: ما برای هر مدرسه یک استودیو مجازی راه‌اندازی کرده‌ایم که معلمان دروس تخصصی مانند ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و... را در این استودیوهای مجازی تدریس کنند که  فیلم آن در فضای مجازی منتشر خواهد شد. تدریس معلمان در استودیو مجازی به صورت آنلاین نیز پخش خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های پژوهشی مدارس سمای این استان گفت: تمامی مدارس سما دارای یک مدیر پژوهشی هستند که فعالیت‌های پژوهشی دانش آموزان را مدیریت خواهند کرد. این مدیران موظف‌اند استعدادهای پژوهشی دانش‌آموزان را کشف و شکوفا کنند. برگزاری مسابقات پژوهشی به صورت مجازی در سال تحصیلی جدید یکی از برنامه‌های اصلی ما خواهد بود که دانش آموزان برتر از طریق آن به جشنواره‌های خوارزمی و سینا راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =