تدوین ۲۰ برنامه فرهنگی به‌صورت مجازی و حضوری در مدارس سمای یزد

معاون مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از تدوین ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌صورت مجازی و حضوری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا رحیمی‌زارچی معاون مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد درباره برنامه‌های مدارس سمای استان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد:‌ با توجه به شرایط امسال و پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بنا به پیشنهاد واحد فرهنگی مدارس سمای استان یزد، ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی تدوین شد که برنامه‌های متعددی زیرمجموعه این عنوان‌ها در مدارس اجرا می‌شود.

وی افزود: در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس با هدف ارج نهادن به مقام والای حماسه‌سازان دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی متناسب با فضای دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس سمای استان یزد اجرا می‌شود.

معاون مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برخی از این عنوان‌ها را فضاسازی مدارس، تهیه کلیپ، عکس نوشته، بروشور، اینفوگرافی، تولید محتوا درباره فرماندهان و شهدای دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی، راه‌اندازی پویش‌های «عهدی با شهدا»، مسابقات کتابخوانی، عکس نوشته، زیارت قبور شهدا و غبارروبی و... نقاشی برشمرد.

رحیمی‌زارچی عنوان کرد: میزان ماندگاری حماسه‌ها بر لوح تاریخ و اشاعه فرهنگ آن به نسل‌های آینده در گرو تلاشی است که بازماندگان و شاهدان حماسه‌ها برای ترسیم آن انجام می‌دهند و شرح حماسه‌ها را به زبان قلم برای آیندگان بازمی‌گویند، این بازگویی به تشریح حوادث حماسه‌ها در دل خود مزیت‌ها دارد.

وی تبیین کرد: مسئولان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور بر سر تربت پاک معراج الشهدای گمنام دفاع مقدس این دانشگاه و خلدبرین یزد ازجمله شهید حسن انتظاری با قرائت فاتحه و اهدای گل  به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =