شروع دشوار شاگردان کونته مقابل بنفش های فلورانس

پس از شکست دراماتیک اینتر برابر سویا در فینال لیگ اروپا،آبی مشکی های شهر میلان روزهای پرتنشی را پشت سر گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- نیما عراقی؛ اختلافات بین آنتونیو کونته، سرمربی تیم و مدیریت این باشگاه روز به روز شدیدتر و  مربی ایتالیایی تنها پس از یک فصل به درب خروجی باشگاه نزدیک شده بود.


اما پس از جلسات متعدد و حل اختلافات، باشگاه با صادر کردن بیانیه ای، از ابقای سرمربی خود در این تیم خبر داد.

پس از حل مشکلات درون تیمی، اینتری ها با توجه به نیازهای سرمربی شروع به خرید بازیکن کردند.
بعد از اشرف حکیمی که خرید پر سر وصدای روزهای آغازین تابستان بود، افعی ها به دنبال دائمی کردن قرارداد الکسیس سانچز رفتند پس از آن کلاروف از رم، آندره آ پینامونتی ستاره جوان خط آتش جنوا و آرتورو ویدال هافبک جنگنده و فیزیکی بارسا را به خدمت گرفتند و با بازگشت ناینگولان و پرشیچ، تیمی کامل تر از فصل قبل را تحویل آقای مربی دادند.
در این بین کاندروا، گودین و بورخا والرو نیز از تیم جدا شدند.

در سمت مقابل اما بنفش پوش های فلورانس، که فصل گذشته را با رتبه دهمی به پایان رساندند پس از مطرح شدن نام های مثل اسپالتی و دنیله ده روسی، نهایتا با جوزپه یاکینی ادامه داده و وارد فصل جدید شدند و در گام اول موفق شدند از پس تورینو بر بیایند.


زنبق ها برای تقویت خط میانی خود در این فصل دو هافبک با تجربه از دو تیم شهر میلان را به صورت آزاد جذب کردند تا کمربند میانه زمین را برای خود محکم تر از گذشته کنند.
جک بناونتورا و بورخا والرو مهم ترین خریدهای ویولا بوده و کمیسو با حفظ کیه زا، میلینکویچ، کوآمه و بیراگی وبا رهبری فرانک ریبری تیم خوبی را برای این فصل راهی رقابت ها کرده که کمترین انتظار هوادارانش قرار گرفتن در جایگاهی بهتر از فصل قبل و جنگ برای سهمیه اروپاییست.

با این اوصاف این دوتیم امشب ساعت 22:15 از  سری بازی های هفته دوم رقابت های ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.
پولگار از فیورنتینا و وسینو از اینتر به علت عدم آمادگی و دی فرای به علت محرومیت غایبین این دیدارند.

نکات آماری

اینتر و فیورنتینا تاکنون 164 بار در سری آ به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل آن 66 پیروزی برای آبی های میلان، 44 پیروزی برای فیورنتینا و 54 تساوی بوده است. اینتر تاکنون 82 بار در سری آ میزبان فیورنتینا بوده که در آن ها، آمار نراتزوری 48 پیروزی 15 شکست و 19 تساوی بوده است. در 21 بازی اخیر اینتر و فیورنتینا در جوزپه مه آتزا فقط یک تساوی وجود داشته است که مربوط به آخرین بازی دو تیم است. قبل از این تساوی دو تیم در 20 بازی آخرشان در این ورزشگاه  تساوی نداشتند (17 برد سهم اینتر و 3 برد سهم فیورنتینا). آنتونیو کونته در سری آ 9 بار مقابل فیورنتینا قرار گرفته که حاصل آن 4 پیروزی، 2 شکست و 3 تساوی بوده است.  کونته به عنوان سرمربی دو بار در رقابت های سری آ برابر جوزپه یاکینی، سرمربی فعلی فیورنتینا قرار گرفته که در آن شکستی تجربه نکرده است (برتری 3 بر صفر یوونتوس مقابل سیه نا در فوریه 2013 تک پیروزی کونته برابر یاکینی). اینتر در 14 مسابقه از 15 بازی آخر خانگی خود در لیگ ایتالیا شکست ناپذیر بوده و در 4 بازی آخر خود در سری آ نیز گلی دریافت نکرده است.

اینتر احتمالا با ترکیب 3-4-1-2 و فیورنتینا نیز 3-5-2 بازی خواهد کرد و باید دید در این نبرد سنگین، که جنگ اصلی اش در میانه میدان خواهد بود، کدام تیم سربلند از جوزپه مه آتزا خارج خواهد شد.
آیا اینتر گام اول را محکم بر خواهد داشت یا بنفش های فلورانس اولین دردسر فصل جدید کونته را رقم می زنند.

کد خبر: 1073795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =