تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان/ استعفای معاون آموزشی دانشگاه

200 نفر از دانشجویان علوم پزشکی اصفهان در اعتراض به برنامه آموزشی دانشگاه بعد از تجمع مقابل معاونت آموزش دانشگاه درخواست حذف ترم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تعداد 200 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اعتراض به بی‌برنامگی معاونت آموزش دانشگاه نسبت به آموزش دروس عملی وشیوه برگزاری امتحانات جلوی معاونت آمورشی این دانشگاه تجمع کردند و در نهایت به صورت دسته جمعی درخواست حذف ترم کردند.

نمایندگان این دانشجوها که ورودی‌ سال‌های 95 و 96 رشته فیزیوپات پزشکی دانشگاه هستند، بارها اعتراض خود را نسبت به بی‌برنامگی دانشگاه برای ارائه دروس عملی و نحوه برگزاری امتحانات بیان کرده بودند.

«برنامه امتحانی منطقی» که فرصت مطالعه کافی را در اختیار دانشجویان قرار دهد، کف خواسته این دانشجویان بوده که به آن هم نرسیده‌اند و حذف ترم را به ادامه تحصیل در شرایط موجود ترجیح داده‌اند.

وحید ورمزیار دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره این اتفاق اظهار کرد: روزی که دانشجویان مقابل معاونت آموزش دانشگاه تجمع کردند، قرار بود دبیران تشکل‌های دانشجویی با ریاست دانشگاه و معاونت‌های آموزش و دانشجویی_فرهنگی دانشگاه جلسه‌ای در قالب وبنیار داشته باشیم که به خاطر تجمع دانشجویان کنسل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتراض دانشجویان به خاطر فشردگی زمانی ارائه دروس بوده است، گفت: بعد از تجمع 200 نفری دانشجویان در مقابل معاونت آموزش دانشگاه، محمدرضا صبری معاون آموزش دانشگاه استعفا داد که البته در جریان نتیجه این استعفا نیستم.

با وجود پیگیری فراوان خبرنگار ایسکانیوز برای نقل ماجرا از زبان مسئولان دانشگاه، هیچ‌کدام از مسئولان دانشگاه حاضر به گفت‌وگو نشدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =