اولین روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد/ تاریخ جدید اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: امروز قرار بود ۱۵۰۰ مصاحبه دکتری تخصصی برگزار شود اما متاسفانه به دلیل اخلال در شبکه و مشکلات فنی، این مصاحبه ها لغو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد (با آزمون و بدون آزمون) در حالی قرار بود از امروز ۵ مهرماه آغاز شود که بنا به گفته داوطلبان در برخی واحدها به دلیل مشکلات فنی مصاحبه برگزار نشده است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش دانشگاه آزاد به دلیل شرایط کرونایی مصاحبه دکتری به صورت مجازی اما با حضور داوطلب در واحدهای دانشگاهی محل سکونت وی برگزار می‌شود؛ به این صورت که داوطلب با انتخاب واحد دانشگاهی مورد نظر در سامانه http://www.azmoon.org حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی خود را انتخاب و ثبت می‌کند.

داوطلبان در روز دعوت شده به مصاحبه با حضور در واحدهای دانشگاهی، در اتاقی مخصوص و با استفاده از کامپیوتری که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

به گفته مسئولان دانشگاه آزاد، داوطلبان پس از ورود به واحد دانشگاهی مورد نظر احراز هویت می‌شوند و سپس فرایند مصاحبه آغاز خواهد شد؛ این در حالی است که برخی داوطلبان دکتری که قرار بود امروز در واحد علوم و تحقیقات حضور یابند، اعلام کردند به دلیل قطع بودن سیستم احراز هویت، مصاحبه برگزار نشده و به آنها گفته شده تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، درباره اختلال پیش آمده در فرایند مصاحبه دکتری گفت: امروز قرار بود ۱۵۰۰ مصاحبه دکتری تخصصی برگزار شود اما متأسفانه به دلیل اخلال در شبکه و مشکلات فنی، این مصاحبه‌ها کنسل شد.

وی با عذرخواهی از داوطلبان بابت بروز مشکلات فنی افزود: داوطلبان نگران نباشند و تاریخ جدید مصاحبه از طریق پیامک و تماس با آنها اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام /

کد خبر: 1073859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =