روایت عشق در بستر تجاوز؟/ نویسنده «دل» عذرخواهی کرد

بابک کایدان نویسنده مجموعه نمایشی «دل» از آنچه که نشان داده شده و اختلافش با تفکراتش در فیلم‌نامه از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، بابک کایدان نویسنده مجموعه «دل» که در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شد و حالا تمام شده در گفت‌وگویی از مخاطبان این سریال عذرخواهی کرد است. او بابت اینکه چیزی که در ذهن داشته با آن چیزی که ساخته شده تفاوت دارد توضیح داده و عذرخواهی کرده است.

او در گفت‌وگویی تفصیلی با فارس می‌گوید: «قصه دل، قصه‌ای بود در ستایش عشق و ما انواع و اقسام عشق‌ها را در این سریال بررسی کردیم تا سره را از ناسره تشخیص دهیم. یک عشق راستینی بین رستا و آرش وجود دارد و مابقی عشق‌ها، نوع‌های مختلفی از عشق هستند و حتی برخی از آنها نام عشق روی آنها گذاشته می‌شود. عشق‌های یک‌طرفه، عشق‌های جنون آمیز، عشق‌های ملاکانه (فاراب به مرسده)، عشق ممنوع و بی‌نتیجه بین اتابک و مرسده، عشق‌هایی که از روی هوس است و ... اما در میان همه این عشق‌ها، عشقی راستین و واقعی است که بین آرش و رستا وجود دارد و نشانه آن هم گذشت است. حالا بستر تجاوز بستری بود که ما بتوانیم این عشق را در فراز و نشیب این ماجرا به تصویر بکشیم. اینها در تفکرات ما بود حالا اینکه در سریال منتقل نشده من از مردم عذرخواهی می‌کنم.»

این در حالی است که این سریال بر بستر تجاوز شکل گرفته بود و یکی از نمونه‌های جدید فیلم‌فارسی در فضای تولیدات نمایشی محسوب می‌شد. مجموعه‌ای که بسیاری به آن نقد کردند و جایی که به آن مجوز داده بود باید پاسخگوی آن باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =