پژوهش‌های دانشگاهی در دبیرخانه گام دوم انقلاب کاربردی می‌شوند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما در دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال کاربردی سازی بیانیه گام دوم در ابعاد مختلف هستیم که در همین راستا، کارگاه های متعددی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در نشست تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت "اربعین بستر ظهور" که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در تالار حافظ سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ۱ سال از تشکیل دبیرخانه گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد که خوشبختانه در این مدت فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری دوره های تبیینی، دوره های تربیت مربی، ایجاد کمیسیون های هفت گانه مورد تاکید مقام معظم رهبری، برگزاری کارگاه هایی برای کاربردی سازی بیانیه گام دوم، طی این مدت انجام شده است.

هاشمی تاکید کرد: ما در دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال کاربردی سازی بیانیه گام دوم در ابعاد مختلف هستیم که در همین راستا، کارگاه های متعددی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کاربردی سازی پژوهش های مرتبط با حوزه دفاع مقدس نیز یکی از برنامه‌های مهم ما برای سال تحصیلی جدید خواهد بود که برنامه راهبردی را برای آن تدوین خواهیم کرد. ‌البته این فرآیند جز با همبستگی و همکاری تمامی همکاران ما در بسیج اساتید میسر نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =