رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ستاد سامانه «آموزشیار» بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ستاد سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی(آموزشیار) بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز از ستاد سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی(آموزشیار) در سازمان مرکزی بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت بارگذاری اطلاعات آموزشی و داده های واحدهای دانشگاهی از جمله وضعیت فنی سامانه، سرفصل دروس، وضعیت انتخاب واحد دانشجویان و... قرار گرفت و توصیه های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب تر به دانشجویان و اساتید ارائه کرد.

محمدمهدی فداکار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مسعود همتی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را در این بازدید همراهی کردند.

گفتنی است، با توجه به اینکه دو نوبت فرصت انتخاب واحد در سامانه آموزشیار برای دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لحاظ شده، تاکنون ۸۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب واحد خود را با موفقیت انجام داده اند و یا در وضعیت فارغ التحصیلی قرار دارند، البته انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران کماکان ادامه دارد و این دانشجویان می توانند تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۷ مهر نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

همچنین سامانه آموزشیار از روز دوشنبه ۷ مهرماه به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دسترسی خواهد داد تا دانشجویانی که موفق به انجام انتخاب واحد نشده اند، نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند. بر این اساس، از هفته آینده نیز زمان بندی حذف و اضافه اعلام خواهد شد که جزئیات آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =