ثبت‌نام بیش از ۱۹۴ هزار نفر در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

۱۹۴ هزار و ۲۸۱ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش از ثبت‌نام ۱۹۴ هزار و ۲۸۱ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد. 

وی با بیان این که ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از پنجم مهرماه آغاز شد، گفت با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۷ مهرماه فرصت انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار دارد. همچنین داوطلبان توجه کنند تاکنون سه سری اصلاحات و تغییرات برای دفترچه راهنمای ثبت‌نام منتشر شده است که داوطلبان برای انتخاب رشته باید به آن اصلاحیه‌ها علاوه بر دفترچه توجه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت می‌گیرد.

زرین آمیزی یادآور شد: ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و همه داوطلبان و متقاضیان حتی افرادی که در کنکور ۹۹ غایب بوده‌اند نیز می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =