پشت پرده مافیای کنکور به تلویزیون رسید

مستند سینمایی «سد در سد» با موضوع کنکور و پشت پرده فعالیت‌های مافیای کنکور پس از استقبال در اکران اینترنتی به پخش تلویزیونی رسید.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مستند سینمایی «سد در سد» که به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن می‌پردازد 31 شهریور و همزمان با اعلام نتایج کنکور در پلت‌فرم‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه اینترنتی شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و عصر روز دوشنبه 7 مهرماه نیز روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

مستند «سد در سد» در تلاش است تا با ارائه ای شفاف از حواشی برگزاری کنکور در سالهای گذشته، به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات سیستم آموزشی کشور باشد. در این مستند نقش مافیای کنکور در مشکلات سیستم آموزشی کشور بررسی شده است.

در ساخت مستند نقادانه «سد در سد» برخی چهره‌های علمی و سیاسی از جمله سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق اموزش و پرورش و سعید حسینی از منتقدین سیستم آموزشی همکاری داشته‌اند، اما متاسفانه نمایندگان مجلس که چندین سال روی این موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحبه نشدند.

همچنین در بخش مهمی از این مستند به نقش مافیای کنکور، حذف کنکور و همچنین اتفاقاتی که کنکور برای قشر جوان و نوجوان رقم زده نیز پرداخته شده که برخی مسایل برای اولین بار مطرح می‌شود.

مستند «سد در سد» در مدت زمان 42 دقیقه به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی تهیه شده در موسسه اومافیلم و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که عصر روز دوشنبه 7 مهر ساعت 16 از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =