حذف دوباره السد به دست نماینده ایران

قطعا بزرگترین آرزوی ژاوی این است که دیگر با تیم پرسپولیس روبرو نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، موفقیت ورزشکاران ایرانی در هر کجای جهان برای هموطنانمان غرورآفرین بوده و خواهد بود. صعود پرسپولیس به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم از این قاعده مستثنی نیست. در همین خصوص محمدرضا الافر، همکار افتخاری ایسکانیوز که مقیم کشور اتریش است، حال و هوای بازی دیشب پرسپولیس - السد را اینگونه توصیف می‌کند؛

"بازی را از شبکه bein sport با گزارش عربی تماشا می کردم. قبل شروع بازی لیست بازیکنان السد را از داخل زمین تا روی نیمکت مرور کردم؛ اکرم عفیف، بغداد بونجاح، گویلرمه، سانتی کازورلا، حسن الهیدوس، رودریگو تاباتا، پدرو و... . طبق ارزیابی‌هایی که روی کاغذ داشتم شب سختی را برای نماینده کشورمان متصور شدم. بازی آغاز شد مطابق تصورم توپ در اختیار السد بود، اما پرسپولیس بهترین روش را برگزیده بود. یحیی می‌دانست که پرس از داخل زمین السد خودکشی محض است. به همین دلیل به سربازانش دستور داده بود از داخل زمین خودی پرس را آغاز کنند.

دقیقه ۱۲ شوت محکم کازورلا با سیو عالی حامد لک بی اثر شد. دقیقه ۶۱ آل کثیر محکم توپ را به تیر دروازه السد کوبید. آن لحظه با خودم گفتم مهدی ترابی الان چه حسی دارد. دقیقه ۶۸ آل کثیر دوباره تیر دروازه را هدف گرفت. راستی علی علیپور بازی را تماشا می‌کند؟

هر چه از بازی می‌گذشت فشار السد بیشتر و بیشتر می‌شد. برای اولین بار تابلوی تعویض برای پرسپولیس بالا رفت. سه تعویض همزمان انجام شد و عبدی، عالیشاه و کامیابی نیا وارد زمین شدند. یحیی می‌دانست که وقت اضافه برای تیمش که خسته شده حکم زهر را دارد.

اسکوربورد ورزشگاه دقیقه ۸۸ را نشان می‌داد که عالیشاه از گرد راه نرسیده کرنر رو طوری فرستاد که آل کثیر دیگر نمی‌توانست به تیر دروازه بزند. صدای گزاشگر عرب در گوشم می پیچد:  «یسجل الهدف فی الزمان القاتل».

تصمیم اشتباه داور، اخراج سیامک نعمتی و سوت پایان بازی. پرسپولیس هر سال طوری نتیجه می‌گیرد که بازیکنان جداشده این تیم را به فکر وا می دارد که آیا تصمیمشان درست بوده یا نه؟ دیشب هم این اتفاق مجددا تکرار شد. حالا پرسپولیس یک گام دیگر به فتح آسیا نزدیک شده و مطمئنا ژاوی آرزو می‌کند دوباره با این تیم روبرو نشود، حداقل نه به این زودی‌ها.."

کد خبر: 1074249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =