امسال تنها یک شهردار دستگیر شده

پیرو انتشار خبر دستگیری برخی شهرداران استان تهران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر اینکه اخیرا و در سال جاری تنها دستگیری شهردار رودهن اتفاق افتاده است، گفت: بیشتر دستگیری شهرداران در استان تهران مربوط به سنوات گذشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا طاهری نسب با اشاره به صحبت های رییس کل دادگستری استان تهران  درباره دستگیری برخی شهرداران استان گفت: این خبر به صورت کلی بوده است؛ این درحالی است که اخیرا و درسال جاری تنها دستگیری شهردار رودهن در استان تهران را داشته ایم و سایر دستگیری شهرداران در استان تهران مربوط به سنوات گذشته و پیش از عید امسال بوده است.

در همین راستا محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران از دستگیری تعدادی از شهرداران شهرهای استان تهران از جمله لواسان، شهریار و رودهن خبر داده و گفته است: برخی شهرداران مرتکب جرم رشوه‌ خواری می‌شوند و از این رو عدم نظارت دقیق شوراهای شهر موجب این آسیب‌ها می‌شود. نظارت‌های لازم برای جلوگیری از جرائمی که اتفاق می‌افتد باید انجام شود.

حشمتی همچنین علت اصلی جرائم اتفاق افتاده را زیاده‌خواهی مقامات اثرگذار در نهادهای شهری دانسته و گفته است: نظارت شوراهای شهر و فرمانداران باید بیشتر شود تا شاهد این قبیل مسائل نباشیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام 

کد خبر: 1074316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =