مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این مراسم که با حضور اعضای شورای مرکزی این کانون برگزار شده بود، حجت الاسلام والمسلمین علی عطایی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس همچون نگین درخشان نه تنها تاریخ کشور را بلکه تمام جهان را در برگرفته است.

وی آموزه و درس‌های دوران 8 سال دفاع مقدس را سرمشق و الگویی مناسب برای ایستادگی و مقاومت دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که می توان با ساده ترین ابزارهای جنگی ولی با توکل ، تدبیر و همت، دشمنان سرتاسر مسلح و پیشرفته را به زانو درآورد.

حامد نظری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز نیز در این مراسم با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: بسیج اساتید دانشگاه ها می توانند جهت جلوگیری از تحریف واقعیت های انقلاب و دفاع مقدس وارد صحنه شوند و منویات معظم له را اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه  متاسفانه بسیاری از مطالبات مقام معظم رهبری نظیر عدالت طلبی و جلوگیری از تحریف واقعیت های انقلاب در سال های اخیر بر زمین مانده است افزود: اساتید بسیجی می توانند در این زمینه سکاندار و پیشرو باشند.

در پایان این نشست، اعضای شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور بر مزار دو شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه، یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

کد خبر: 1074342

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =