رکورد ۵ ساله حفاری مس شکست

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با انجام ۴۴ هزار متر حفاری اکتشافی در نیمه نخست امسال، رکورد ۵ ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، اردشیر سعدمحمدی با بیان این‌که اکتشافات اولین حلقه از زنجیره توسعه پایدار است، گفت: با انجام ۴۴ هزار متر حفاری اکتشافی در نیمه نخست امسال، رکورد ۵ ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکسته شد. این میزان حفاری اکتشافی رشد ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در روز پنجم مهرماه امسال ۴۸۲ متر حفاری اکتشافی انجام شده است که بیشترین میزان اکتشاف انجام‌شده در یک روز در ۵ سال اخیر است و شرکت مس با انجام این میزان اکتشاف رکوردی تازه در زمینه اکتشافات از خود بر جای گذاشت.

این مقام مسوول اظهار داشت: ثبت این رکوردها در حالی اتفاق افتاده است که در نیمه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کل جهان بسیاری از فعالیت‌های معدنی با وقفه مواجه یا کند شده‌اند. حفاری‌های انجام شده در منطقه درآلو، سونگون، کرور، سرچشمه، سریدون، میدوک، ماهور، دره زار، باب شمیل، کهنگ و گوره درق بوده است.
منبع: مهر 
انتهای پیام 

کد خبر: 1074368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =