مورینیو کل کل با لمپارد را برد/ تیاگو آلکانترا به ویروس کرونا مبتلا شد/ ستاره بایرن سوپرجام را از دست داد

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود.در پروژه ورزشی می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بارسا مدافع سیتی را می خواهد

اولکساندر زینچنکو مدافع –هافبک چپ منچسترسیتی در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است.

نشریه «موندو دپورتیوو» خبر داد، زینچنکوی ۲۳ ساله گزینه حضور در سمت چپ دفاع بارسلونا است، چرا که رونالد کومان اعتقادی به بازی خوان میراندا و جونیور فیرپو ندارد و حتی ممکن است پیشنهاد معاوضه آن‌ها با بازیکن اوکراینی مطرح شود. زینچنکو که سال ۲۰۱۶ از باشگاه اوفای روسیه به سیتی پیوست، چندی پیش قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۴ با سیتیزن‌ها امضا کرد.

شیاطین سرخ در پی جذب وینگر سنگالی

بعید است دیگر جیدن سانچو به منچستریونایتد منتقل شود و شیاطین‌سرخ باید به سراغ گزینه‌های بعدی برای پست وینگر بروند، به همین دلیل برای جذب اسماعیلا سار پیشنهاد ارسال خواهد شد.

نشریه «تلگراف» خبر داد، پیشنهاد منچستری‌ها برای جذب وینگر سنگالی واتفورد با مبلغ ۴۰ میلیون پوند ارائه می‌شود. این بازیکن ۲۲ ساله تصمیم ندارد در واتفورد که به دسته پایین‌تر رفته بماند و در حال بررسی پیشنهادهایش است.

زیدان: رئال کلی بازیکن دارد

زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه شب شاگردانش مقابل وایادولید در هفته چهارم لالیگا درباره احتمال خرید بازیکن جدید در اندک مدت باقیمانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. به نظر خودم، من همیشه بهترین بازیکنان را داشته‌ام و در رئال مادرید وضعیت همیشه همینطور بوده است. به علاوه بازار تا پنجم اکتبر بازی است. ما همین حالا هم در تیم‌مان کلی بازیکن داریم. آیا با حضور این همه بازیکن انتظار دارید بازیکنان بیشتری به ما ملحق شوند؟ به چه دلیل؟ بازیکنان من واقعاً خوب هستند و من هم از این بابت بسیار خوشحالم.

مورینیو کل کل با لمپارد را برد

در دور سوم جام‌اتحادیه انگلیس، تاتنهام در خانه‌اش به مصاف چلسی رفت و با شکست این رقیب همشهری در ضربات‌پنالتی به دور چهارم رسید  .

در این بازی که حاشیه هم کم نداشت و مهم‌ترین آن درگیری لفظی مورینیو و لمپارد بود، ورنر در دقیقه ۱۹ با شوتی دقیق دروازه تاتنهام را باز کرد. تلاش‌های تاتنهام سرانجام دقیقه ۸۳ نتیجه داد و لاملا گل تساوی را زد.

این بازی به پنالتی کشید و در نهایت اسپرز موفق شد ۵ بر ۴ پیروز شود و به مرحله بعد برسد. برای تاتنهام، دایر، لاملا، هویبیرگ، لوکاس و کین ضربات‌شان را گل کردند. برای چلسی هم آبراهام، آسپلیکوئتا، جورجینیو و امرسون گل زدند و مانت ضربه‌اش را به بیرون دروازه فرستاد.

تیاگو آلکانترا به ویروس کرونا مبتلا شد

تیاگو آلکانتارا بعد از پشت سر گذاشتن هفت فصل بسیار فوق العاده و خوب در بایرن مونیخ، ساز جدایی کوک کرد و بعد از کش و قوس های فراوان چندی پیش به لیورپول پیوست تا ماجراجویی جدید خود را در لیگ برتر انگلیس و قهرمان فصل گذشته این رقابت ها تجربه کند.

تیاگو در همان ابتدا و در مسابقه حساس لیورپول مقابل چلسی 45 دقیقه به میدان رفت و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد. با این حال هافبک اسپانیایی دیدار شب گذشته تیمش مقابل آرسنال را از دست داد؛ اتفاقی که گفته شد دلیل آن مصدومیت تیاگو بوده اما حالا به نظر می رسد که علت چیز دیگری بوده است.

در همین راستا لحظاتی پیش مشخص شد که تست کرونای تیاگو آلکانتارا مثبت شده است و این بازیکن احتمالا به همین دلیل دیدار دیشب تیمش مقابل آرسنال را از دست داده است. هافبک اسپانیایی حالا باید به مدت 14 روز در قرنطینه باشد و چند بازی لیورپول را نیز به همین علت از دست خواهد داد.

عثمان بازهم شروع کرد

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا با بی‌انضباطی جدیدش در تمرین، باز هم سوژه رسانه‌ها شد.

رونالد کومان بازیکنان تیمش را ملزم کرده که از یک ساعت پیش از شروع تمرینات در زمین تمرینی باشگاه حضور داشته باشند با این حال دمبله با ۱۵ دقیقه تأخیر و در حالی که با تلفن همراه خود صحبت می‌کرد وارد زمین تمرینی تیم بارسلونا شد.

ستاره بایرن سوپرجام را از دست داد

مصدومیت لروی سانه از ناحیه زانو بایرنی‌ها را نگران کرد، اما این بازیکن دوباره رباط صلیبی پاره نکرده است.

سانه مصدومیتی جزئی از ناحیه زانو دارد که ۲ هفته او را از میادین دور خواهد کرد و سوپرجام آلمان مقابل دورتموند را از دست خواهد داد.

این وینگر ملی‌پوش آلمانی فصل قبل تقریباً تمامی فصل را از دست داد و نتوانست در ترکیب منچسترسیتی قرار بگیرد.

کد خبر: 1074480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =