سرمدی: با مدیریت جهادی می‌توان از مشکلات عبور کرد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مدیریت جهادی، پاک و توانمند می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. حرکت جهادی دفاع مقدس، امروز باقی مانده و جواب می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کیومرث سرمدی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی و ارزشی سر خط مبانی این راه قرار گرفت. استکبار جهانی این مبانی را فهمیده بود و در آغازین روزهای انقلاب به دنبال براندازی بودند اما از آنجا که موفق نشدند، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه «فرهنگ شهادت و ایثار شاکله دفاع مقدس بود» گفت: در زمان جنگ ملت ایران امتحان خود را خوب پس داد. بعد از چندین قرن برای اولین بار، سانتی متر از خاک ما به تصرف دشمن در نیامد. این حرکت جهادی، امروز باقی مانده و جواب می‌دهد.

سرمدی افزود: امروز نیازمند فرهنگ شهادت و از خودگذشتی در جنگ اقتصادی هستیم. امیدواریم با انگیزه‌های ولایی و ارزشی این فرهنگ تقویت شود.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری ما باید تغییرهای خاصی ایجاد کنیم. ما باید چند سال قبل روی درآمدهای نفتی تجدید نظر می‌کردیم. امروز که اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه قرار بگیرد، فکر می‌کنم با یک مدیریت جهادی، پاک و توانمند می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =