رسیدگی به پرونده‌ خبرآنلاین در دادگاه مطبوعات

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: در روز یکشنبه ششم مهرماه سال جاری در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران دو پرونده به ریاست قاضی رستم پور و یک پرونده به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد مومنی راد اظهار کرد:  پرونده اول مربوط به پرونده مدیر مسئول خبرگزاری خبر آنلاین به اتهام  نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که پس از پایان جلسه دادگاه هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهم  را با اکثریت آرا مجرم دانست و با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.

وی افزود: پرونده دوم مربوط به پرونده مدیر مسئول نشریه نبض بازار به اتهامات نشرمطالب خلاف واقع  و افترا بود که در ابتدای جلسه ریاست محترم دادگاه اعلام کرد به علت تقاضای استمهال از سوی شاکی و متهم به منظور مصالحه و پذیرش دادگاه رسیدگی به پرونده به آینده موکول شد.

مومنی راد ادامه داد: پرونده سوم مربوط به پرونده مدیر مسئول سایت بولتن نیوز به اتهامات نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و   افترا بود که   هیات منصفه در دو اتهام فوق الذکر متهم  را با اکثریت آرا مجرم دانست و  به اتفاق آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =