گروه‎های جهادی با پیاده‌سازی مدل بسیج مردمی در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند

عضو گروه جهادی منتظران با اشاره به فعالیت نیروهای جهادی و بسیجی در مبارزه با کرونا گفت: گروه‎های جهادی با استفاده از مدل بسیج مردمی دوران دفاع مقدس در ایام شیوع کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا">کرونا">ایسکانیوز)، حسنا جمشیدی عضو گروه جهادی منتظران ظهور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از الگوی بسیج مردمی دوران دفاع مقدس گفت: مسلما نقش گروه‌های مردمی در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و امروز هم می بینیم گروه‌های مردمی مانند بسیج و گروه های جهادی با استفاده از این الگو همواره در بحران ها و مشکلات برای کمک به مردم پای کار بوده اند.

وی در ادامه افزود: وقتی یک مشکلی ایجاد می شود و حادثه ای در کشور اتفاق می افتد تمام مردم از هر قشر و گروهی پای کار هستند. شما در چنین زمانی در میان نیروهای بسیجی و جهادی از هر قشری می‌بینید و این خیلی امیدوار کننده و خوشحال کننده است.

جمشیدی تصریح کرد: ان‌شاءالله شرایطی فراهم شود که در چنین شرایطی همه مردم ما پای کار بیایند اما همین میزان از مردم هم که پای کار هستند بسیار دلم گرم کننده و خوب است.

این فعال جهادی در ادامه با اشاره به درخشش نیروهای جهادی و بسیجی در مشکلات و بحران‌های مختلف گفت: در طول سالهای گذشته و از زمانی که اردوهای جهادی برگزار می‌شود نیروهای جهادی و بسیجی همواره برای کمک به نیازمندان، محرومان و مردمی که به کمک نیاز دارند، پای کار بوده اند و در سخت ترین شرایط هم می بینیم که گروه های جهادی همانگونه که نیروهای بسیج مردمی در دوران جنگ تحمیلی به جبهه ها رفتند، وارد عرصه می‌شوند و بدون هیچ توقعی برای حل مشکل تلاش می کنند.

وی با اشاره به درخشش نیروهای بسیجی و جهادی در ایام شیوع کرونا، یادآور شد: در گذشته وقتی به اردوهای جهادی اعزام می شدیم متاسفانه گاهی حرف های ناخوشایند و ناجوانمردانه‌ای می شنیدیم اما زمانی که کرونا اتفاق افتاد کسانی که این حرف ها را می زدند دیدند نیروهای جهادی چقدر زیبا عمل کردند و جان خودشان را وسط گذاشته اند برای اینکه عزت این انقلاب و نظام حفظ شود و در کنار مدافعان سلامت هر کاری توانستند برای کمک به مردم انجام دادند.

جمشیدی با بیان اینکهگروه‎های جهادی با پیاده‌سازی مدل بسیج مردمی در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند،گفت: همه دیدیم وقتی کرونا به کشور وارد شد و در زمانی که همه بهت زده بودند و مشخص نبود چه کاری می شود انجام داد نیروهای جهادی چقدر زیبا وارد عرصه شدند و با انجام کارهایی مانند ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تولید ماسک،گان و مواد ضدعفونی کننده و... صحنه های زیبایی را رقم زدند.

این فعال جهادی خاطرنشان کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم از هر قشر و با هر تخصصی برای مبارزه با دشمن بعثی بسیج شدند، در زمان شیوع کرونا هم می دیدیم در میان نیروهایی که فعالیت خود را آغاز کرده بودند از دانشجویان پزشکی و پزشکان گرفته تا نیروهای جهادی متخصص و...  همه حضور داشتند و به مردم خدمت رسانی کردند، حتی در موضوع غسل فوت شدگان هم نگذاشتند مشکلی پیش بیاید و نشان دادند حرف‌هایی که درباره نیروهای جهادی گفته می‌شد نادرست بوده و بچه ها به خاطر عشقی که به انقلاب و نظام دارند به مناطق محروم می‌روند و به محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: الان هم که کرونا همچنان در کشور وجود دارد می‌بینیم که چگونه گروه های جهادی تا پای جان ایستاده اند و برای نابودی این ویروس منحوس تلاش می کنند.

عضو گروه جهادی منتظران اظهار داشت: زمانی که کرونا وارد کشور شد و در زمانی که همه بهت زده بودند و نظام مدیریتی مقداری به هم ریخته بود ما شاهد عملکرد درست نیروهای جهادی بودیم، ما حتی در تعطیلات نوروز هم پای کار بودیم و در درمانگاه ها و مراکز درمانی به مردم خدمت می کردیم، بسیاری از گروه های جهادی هم در حال تولید ماسک، گان، اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر و خیابانها و خدمت‌رسانی به مردم بودند.

منبع: فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =