دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه آموزش برگزار می‌شود

رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارتاپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه آموزش روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  در این رویداد که روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. ۶ استارتاپ حوزه آموزش شامل خط و خال، آوید، بوکلینو، نورولند، ویلرنو و تیک تاک توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطرپذیر ارائه می‌کنند.
همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه‌گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می‌شود.
شایان ذکر است حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://online.inif.ir/ch/demoday  در این رویداد حضور یابند. متقاضیان همچنین می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۰۸۸۶۰۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
گفتنی است در طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارائه می‌دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =