لزوم توجه به مباحث توسعه‌یافتگی در اسلام

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: در اسلام درباره مباحث توسعه‌یافتگی باید به تعالی، جامعه طیبه و حیات طیبه توجه کرد؛ چراکه نقطه قوت ایجاد فرهنگ مشارکتی فعالانه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام غلامرضا اسم‌حسینی در جلسه معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در مدتی که بنده به تمشیت امور در نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه حضور داشتم، اهتمام خوبی را در این دانشگاه دیدم.

به گفته این مسئول، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ظرفیت‌های بالایی دارد که با ساماندهی بهتر از گذشته و حضور حجت‌الاسلام بیگی می‌توان با حفظ فرایندهای قانونی که در شورای انقلاب فرهنگی، اساسنامه، دفتر نهاد و دانشگاه است با همدلی بیشتر موجبات ساماندهی بهتر امور را فراهم کرد.

وی افزود: در اسلام درباره مباحث توسعه‌یافتگی باید به تعالی، جامعه طیبه و حیات طیبه توجه کرد که نقطه قوت ایجاد فرهنگ مشارکتی فعالانه است؛ بنابراین هرجا هنجارهای خشک و برخوردهای خشن و بسیار رسمی حاکم شده است در آنجا با شکست مواجه شده‌ایم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی عنوان کرد: فرهنگ، لغتی عجیب و در آن فرهمندی، قصد و آهنگ است؛ بنابراین پایداری می‌طلبد و بر این اساس باید بر ارزش‌ها و نگرش‌ها توجه بیشتری شود و امید است با حمایت‌های بیشتر رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و مسئولان دفاتر در سراسر استان به این فرهنگ و تعالی برسیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1074933

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =