تعطیلی دانشگاه‌ها باید تابع مصوبات ستادهای استانی باشد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در مورد نحوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته جاری گفت: مدیریت موضوع به عهده روسای دانشگاه‌هاست و در این زمینه باید از مصوبه ستادهای استانی تبعیت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، منصور غلامی درباره تعطیلی بخش های مختلف دانشگاه ها از جمله اداری و آموزشی، گفت: کاهش تعداد کارکنان و تعطیل کردن فعالیت های حضوری دانشجویان طبق برنامه اعلام شده، خواهد بود.

وزیر علوم عنوان کرد: در زمان تعطیلی دانشگاه ها، فقط دانشجویانی که تعطیلی به کار پژوهشی در حال انجام آنها آسیب می‌رساند، می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و برای حداقل زمان ضروری در آزمایشگاه ها حضور یابند.

در حال حاضر نیز بیشتر آموزش های دانشگاه ها در ترم تحصیلی جاری الکترونیکی است و دانشجویانی که واحدهای عملی و آزمایشگاهی دارند، به دانشگاه مراجعه می کنند.  استانداری تهران روز گذشته در ابلاغیه‌ای بخش بزرگی از پایتخت از جمله مدارس و دانشگاه‌ها را حداقل به مدت یک هفته تعطیل اعلام کرد.

در بخشی از این ابلاغیه که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران اعلام کرد، آمده است: دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در این یک هفته تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =