حضور هیاتی از کمیسیون امنیت در منطقه مرزی قره باغ و بازدید از منزل مورد اصابت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیاتی از این کمیسیون به منطقه مرزی ایران و آذربایجان برای بررسی تحولات اخیر در منطقه قره باغ خبر داد و گفت که طی چند روز اخیر چندین خمپاره و راکت به مناطق داخل ایران اصابت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به ریاست آقای شهریاری نایب رئیس کمیسیون و با حضور بنده به عنوان سخنگو و آقای آقازاده رئیس کمیته دفاعی کمیسیون در منطقه مرزی جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان حضور پیدا کرد. این سفر پیرو مناقشات اخیر بین آذربایجان و ارمنستان و تحولات رخ داده در این منطقه انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید از منطقه مرزی در شهرستان خداآفرین شهرستان اصلاندوز در اردبیل و مناطق مرزی در آذربایجان شرقی بازدید به عمل آمد که آقای حاتمی نماینده کلیبر و خداآفرین نیز حضور داشتند.

عمویی گفت که طبق بازدید به عمل آمده متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرده و ما از منزل آسیب دیده و همچنین زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین نیز بازدید کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =