برد رئال مادرید در شب توقف بارسلونا

هفته پنجم رقابت‌های لالیگا در حالی دیشب به پایان رسید که برخی تیم‌ها سومین دیدار خود در این فصل از رقابت‌ها را پشت سر می‌گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-مهرداد یاراحمدی؛ هفته پنجم رقابت‌های لالیگا در حالی دیشب به پایان رسید که برخی تیم‌ها سومین دیدار خود در این فصل از رقابت‌ها را پشت سر می‌گذاشتند.
دیدارهای این هفته شنبه و یک شنبه پیگیری شد و در این هفته از رقابت‌ها ۱۷ گل به ثمر رسید و چهار دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

وایادولید_ ایبار

دیدار دو تیم در شهر وایادولید و ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد و تیم سرجیو موفق به پیروزی در این دیدار نشد و این ایبار بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک برنده این دیدار شود.
بهترین بازیکن این دیدار کوین رودریگز مدافع پرتغالی ایبار بود در پایان این هفته ایبار با چهار امتیاز در رده ۱۴ و وایادولید با دو امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفتند.

اتلتیکو مادرید_ ویارئال

این دیدار سومین دیدار شاگردان دیگو سیمئونه بود و در طرف مقابل ویارئال پنجمین دیدار خود را پشت سر می‌گذاشت، این دیدار در ورزشگاه خانگی اتلتیکو برگزار می‌شد.
در پایان این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و پائو تورس مدافع تیم ویارئال به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
اتلتیکو با سه دیدار و پنج امتیاز در رده دوازدهم و ویارئال با هشت امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

رئال سوسیداد_ختافه

در این دیدار پر گل شاگردان ایمانول الگواسیل موفق شدند سه مرتبه دروازه ختافه را باز کنند و بردی شیرین را رقم بزنند.
این دیدار پنجمین دیدار سوسیداد و چهارمین دیدار ختافه در این فصل از رقابت های لالیگا بود، میکل مرینو هافبک تیم سوسیداد به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

الچه_ اوئسکا

این دیدار در ورزشگاه خانگی الچه برگزار شد و این تیم میزبان تیمی بود که از رقابت های لالیگا دو به لیگ برتر اسپانیا راه یافته بود.
چهارمین تساوی تیم اوئسکا در حالی بدست آمد که الچه از موقعیت های خود به خوبی بهره نبرد، در پایان ایدگا بادیا دروازه بان الچه به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

والنسیا_ رئال بتیس

این دیدار در شهر والنسیا و ورزشگاه مستایا که بازی های خانگی این تیم در آن برگزار می شود انجام شد و در نهایت رئال بتیس با دو گل به برتری رسید.
بهترین بازیکن این دیدار کرستین تیو مهاجم تیم بتیس بود که موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند.
در پایان این هفته رئال بتیس با نه امتیاز در رده دوم جدول و والنسیا با هفت امتیاز هشتم جدول قرار گرفتند .

در ادامه دیدارهای لالیگا که روز یکشنبه برگزار شدند تیم‌های مدعی رئال و بارسا دیدارهای خود را برگزار کردند.

اوساسونا_ سلتاویگو

این دیدار اولین دیدار روز دوم رقابت‌های لالیگا بود و اوساسونا که میزبان سلتاویگو موفق شد با دو گل مهمان خود را بدرقه کند.
بهترین بازیکن این دیدار فاکوندو رونکاگلیا مدافع آرژانتینی تیم اوساسونا بود که یک گل و یک پاس گل داد.
در پایان اوساسونا با شش امتیاز در رده یازدهم و سلتاویگو با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

آلاوز _ اتلتیک بیلبائو

این دیدار در ورزشگاه خانگی آلاوز برگزار شد و در پایان این تیم موفق شد با یک گل از سد بیلبائو عبور کند.
بهترین بازیکن این دیدار رائول گارسیا هافبک ۳۴ ساله و راست پای تیم بیلبائو انتخاب شد در پایان این هفته آلاوز با چهار امتیاز در رده هفدهم و بیلبائو با سه امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفتند.

لوانته_ رئال مادرید

یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لالیگا دیدار رئال مادرید با لوانته بود شاگردان زیزو در حالی به مصاف تیم لوانته رفتند که چهارمین دیدار خود در لالیگا را برگزار می کردند.
این دیدار در ورزشگاه خانگی لوانته برگزار شد و این رئال بود که موفق شد با دو گل جونیور و بنزما از تیم را شکست دهد.
در پایان بازی کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد، رئال با ده امتیاز در چهار دیدار در صدر جدول و لوانته با سه امتیاز در رده هجدهم لالیگا قرار دارند.

کادیز _ گرانادا

این دیدار در شهر کادیز و ورزشگاه کارنزا این شهر برگزار شد و در پایان نتیجه ای بهتر تساوی یک یک برای هر دو تیم نداشت.
در پایان ایوان آلخو به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد دو تیم با هفت امتیاز در رده نهم و دهم جدول لالیگا قرار دارند.

بارسلونا _ سویا

آخرین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لالیگا میان دو تیم بارسا و سویا برگزار شد، بارسایی ها در دیداری که در ورزشگاه خانگی خود یعنی نیوکمپ به مصاف حریف سر سخت خود می رفتند امید زیادی داشتند که سومین دیدار خود را نیز با برتری به پایان برساند.
در پایان شاگردان کومان نتیجه ای بهتر از تساوی بدست نیاوردند و این دیدار با نتیجه یک یک به پایان رسید.
بهترین بازیکن این دیدار خسوس ناواس مدافع سی و چهار ساله سویا بود که عملکرد درخشانی در این مسابقه از خود نشان داد در نهایت هر دو تیم با ۷ امتیاز در رده پنجم و ششم جدول قرار گرفتند هر دو تیم سومین دیدار خود در لالیگا را انجام داده بودند.

هفته پنجم رقابت‌های لالیگا با دیدار بارسا و سویا به پایان رسید و تیم های رئال مادرید، رئال بتیس و رئال سوسیداد در رده اول تا سوم جدول قرار گرفتند تا سه تیم شهر مادرید در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا قرار داشته باشند.

کد خبر: 1075295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =