تعطیلی ۵۰۰۰ قهوه خانه استان تهران تا ۱۸ مهر

رئیس اتحادیه قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی تهران گفت: طبق دستورالعمل ستاد کرونا، ۵ هزار قهوه خانه در سطح استان تهران تا ۱۸ مهرماه سال جاری تعطیل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از اتاق اصناف تهران تهران، محسن نظری گفت: هم اکنون در سطح استان بازرسان این اتحادیه و اتاق اصناف تهران فعال شده اند تا همه قهوه خانه‌ها دستورالعمل‌های صادره ستاد کرونا را به دقت رعایت کنند.

وی گفت: در صورتی که فعالان این صنف دستورالعمل ستاد کرونا را رعایت نکنند اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی طبق ضوابط و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

رئیس اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا افزود: همه اصناف مکلفند هر دستورالعملی که از ستاد ملی کرونا صادر می‌شود بدقت رعایت کنند تا این بیماری با اقدامات سختگیرانه در کشور مهار شود.

نظری گفت: به طرق مختلف دستورالعمل تعطیلی همه قهوه خانه‌ها در سطح استان تهران به اعضای اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی ابلاغ شده است و تا ۱۸ مهرماه سال جاری همه واحدهای صنفی یاد شده تعطیل خواهند بود.

وی به مشکلات تعطیلی صنف قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی‌های گذشته و فعلی این صنف، دولت با اقدامات مورد نیاز باید از فعالیت این صنف در دوران پساکرونا حمایت کند.

رئیس اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی تهران کاهش و یا بخشودگی مالیاتی و رفع مشکلات بیمه فعالان این صنف را از مهمترین مشکلات فعالان این صنف عنوان کرد و افزود: مسئولان باید به این خواسته‌های ما رسیدگی کنند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =