حساب توییتر هیسپان تی‌وی مسدود شد

پس از آن که توئیتر، در ماه های اخیر نیز حساب کاربری شبکه هیسپان‌تی‌وی معاونت‌برون‌مرزی صداوسیما را در مقطع شهادت سردار سلیمانی به طور موقت مسدود کرده بود، این بار این حساب به طور کامل از دسترس خارج شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، این فرآیند از چهارشنبه هفته گذشته 9 مهر آغاز و توئیتر هیسپان‌تی‌وی بسته شد.در پی این اقدام، هیسپان‌تی‌وی پیگیر دلیل حذف حساب کاربری این شبکه از توئیتر شد که ایمیل ارسالی به مسئولین توئیتر بی‌پاسخ ماند.متعاقبا روز گذشته 13 مهر حساب کاربری جدیدی ایجاد شد که قبل از بارگذاری هرگونه محتوا، این حساب نیز مسدود شد که نشان می‌دهد به احتمال زیاد نام شبکه هیسپان‌تی‌وی در لیست سیاه توئیتر قرار گرفته است.

علاوه بر این، اکانت «خبرهای فوری» هیسپان‌تی‌وی در توئیتر نیز که از حدود شش‌ماه پیش تا کنون فعال بود، از روز گذشته بسته شد و توئیتر در این زمینه نیز پاسخگوی پیگیری‌های هیسپان‌تی‌وی نبوده است.
سانسور رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی مختلف علیه پرس‌تی‌وی، هیسپان‌تی‌وی، خبرگزاری‌ایران پرس، العالم و ... دیگر رسانه‌های معاونت‌برون‌مرزی صداوسیما سابقه طولانی و مصادیق متعدد دارد و دروغین بودن ادعای آزادی بیان در این پلتفرم‌ها از جمله توئیتر، فیس‌بوک، یوتیوب و ... را اثبات می‌کند.
هیسپان‌تی‌وی شبکه اسپانیایی زبان رسانه ملی، از جایگاهی مهم در آمریکای لاتین برخوردار بوده و مورد توجه مخاطبان گوناگون، رسانه‌ها و مقامات این کشورهاست . دیدگاه ضدامپریالیستی این شبکه ، آن را که اولین شبکه اسپانیایی زبان از خاورمیانه است، از دیگر شبکه های مشابهش متمایز می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =