آغاز به کار «پویش مردمی موکب اشتغال محرومان»

با حضور رئیس کمیته امداد، پویش موکب اشتغال محرومان با هدف تجمیع امکانات و ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکل اشتغال محرومان راه‌اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویییسکانیوز)، سیدمرتضی بختیاری در مراسم آغاز به کار فعالیت پویش مردمی «موکب اشتغال محرومان» با تاکید بر نقش اشتغال در رفع محرومیت و توانمندسازی نیازمندان افزود: ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت از مهمترین وظایف کمیته امداد است و برای تحقق این امر از تمام ظرفیت دستگاه‌های دولتی، نهادها و مردم استفاده می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه بیکاری سرچشمه تمام معضلات اجتماعی و فساد است، ادامه داد: معتقدیم مشکل اشتغال محرومان بدون مشارکت و همراهی مردم قابل حل نیست و باید زمینه ایجاد اشتغال برای کارآفرینان و خیران اشتغال فراهم شود.

رئیس کمیته امداد راه‌اندازی موکب اشتغال محرومان را یک حرکت مردمی و نوآورانه توصیف کرد و گفت: مردم شیفته فرهنگ امام حسین (ع) و اربعین هستند و این فرهنگ اربعینی باید در لایه‌های زندگی اجتماعی وارد شود و از طریق کمک به اشتغال نیازمندان، آثار و برکات خود را نشان دهد.

بختیاری خاطرنشان کرد: پویش موکب اشتغال اربعین یک حرکت مردمی برای تجمیع ظرفیت‌های همگانی با هدف حل مشکل اشتغال محرومان است که در قالب پایگاه اینترنتی emookeb.ir فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب یک یا چند گزینه از ۱۴ خدمت پیشنهادی، در اشتغال محرومان مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد افزود: در این پایگاه اینترنتی مردم می‌توانند خدمات داوطلبانه خود از جمله آموزش اشتغال، ارائه ابزار و امکانات شغلی، واگذاری کارگاه و ... اعلام کنند تا کمیته امداد پس از بررسی کارشناسی از میان جامعه هدف خود، افراد متقاضی را برای دریافت خدمات معرفی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری تاکید کرد: این سایت زنجیره‌ای را برای هم‌افزایی منابع مردمی و منابع دستگاه‌ها فراهم می‌کند و کمیته امداد نیز تمام منابع خود را در راستای همراهی با پویش موکب اشتغال محرومان در اختیار می‌گذارد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =