سامانه ارتباطی نهادهای مردمی و قوه قضائیه تعیین شد

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: سامانه «ثنا» به عنوان پل ارتباطی نهادهای مردمی با قوه قضائیه تعیین شده است که به زودی قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رضا مسعودی‌فر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نشست با دستگاه‌های عضو کارگروه ملی نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه بر تسریع تدوین راهنمای اجرایی دستورالعمل نحوه مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه تأکید کرد.

وی گفت: پیرو تأکید ریاست قوه قضائیه بر اجرایی شدن دستورالعمل نحوه مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه، سامانه ثنا به عنوان پل ارتباطی نهادهای مردمی با قوه قضائیه تعیین شده است که به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: موانع همکاری مشترک با نهادهای مردمی تجمیع شده است و به دنبال رفع آن‌ها هستیم. همچنین بررسی و تأیید صلاحیت نهادهای مردمی شناسایی شده از حیث موضوع محوری که به منظور همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند در حال انجام است.

بررسی ظرفیت‌های مورد استفاده از سازمان‌های مردم نهاد، شناسایی ظرفیت‌های جدید و قابل توسعه، تبیین اقدامات انجام شده به منظور راه اندازی دبیرخانه کارگروه ملی، تبیین اقدامات انجام شده در خصوص سامانه جامع ارتباط دو سویه نهادهای مردمی و قوه قضائیه و بیان موانع و ارائه پیشنهادهای اعضای کارگروه ملی با هدف اجرایی شدن مواد مرتبط در دستورالعمل با حوزه تخصصی فعالیت توسط نهادهای مردمی از جمله محورهایی بود که در این نسشت مطرح شد. این نشست با حضور دستگاه‌های عضور کارگروه ملی نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =