دستور جدید سلطانی‌فر به هیئت مدیره استقلال

وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه‌ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال ظهر امروز با حضور در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات باشگاه استقلال گفتگو کردند.

در این دیدار که علی جباری، جواد قراب، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن زاده و امید روانخواه و همچنین مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، پیشکسوتان استقلال نقطه نظرات خود در خصوص مباحث مختلف و مشکلات باشگاه استقلال را بیان نمودند و خواستار تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان شدند.

دراین نشست وزیر ورزش و جوانان نیز با تشکر از حساسیت پیشکسوتان به موضوعات استقلال به جلسات خود با پیشکسوتان اشاره و گفت: نظرات شما چه در دیدارهای خصوصی که رسانه‌ای نمی‌شود، چه در این دیدارهای رسمی برای ما مهم است و به عنوان نظرات کارشناسی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه‌ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست در این خصوص اقدام کنند.

مسعود سلطانی فر همچنین با اشاره با تاکید پیشکسوتان در مورد واگذاری استقلال گفت: مراحل نهایی این واگذاری در حال انجام است و طی ماه‌های آینده این اتفاق بزرگ و تاریخی در ورزش کشور انجام می‌شود.

کد خبر: 1075403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =