منطقه۵ منطقه‌ای وسیع با مشکلات خاص

مشاور عالی و مدیر کل حوزه دفتر شهردار تهران در مراسم معارفه شهردار منطقه۵ گفت: روند مدیریتی منطقه۵ روند قابل قبول و بی‌حاشیه‌ای بوده است و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مصطفی کاظمی اظهار کرد:  امیدوارم به هر میزان که تقدیر است ما در مسند مدیریتی قرار بگیریم، دو چیز را از دست ندهیم، اول رضایتمندی همکاران و اعتماد به بدنه شهرداری و دوم رضایتمندی مردم که رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

کاظمی تصریح کرد: منطقه ۱۷ جزو مناطقی است که دارای حساسیت‌ها و ویژگی‌های خاصی از لحاظ بافت اجتماعی است و آقای کلهری اقدامات موثری در آن انجام داده‌ است. 

مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش گفت: مهندس حیدری یکی از بهترین دوستان من، انسانی سلیم النفس، مردم دار، پاک دست و بسیار متواضع است و اقدامات قابل قبولی انجام داده است. 

منطقه۵ منطقه‌ای وسیع با مشکلات خاص

سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: منطقه۵، منطقه وسیعی است و مشکلات و معضلات خاص خود را دارد. اتفاق ها و حوادثی وجود دارد که فعالیت های روزمره را سخت می‌کند اکنون کرونا و مباحث اقتصادی هم به آن اضافه شده است. 

مصطفی سلیمی اظهار کرد: بدنه شهرداری بدنه پویا، فعال و به هم پیوسته‌ای است، منطقه۵، منطقه پهناوری است و فضا و پتانسیل انسانی و محیطی  برای رشد و توسعه دارد. ان شاالله این فضا تحت مدیریت آقای کلهری فرصتی برای خدمت رسانی بیشتر باشد.

وی افزود: از منظر یک تماشاگر و ناظر،  مسئولیت، عظمت و شکوه دارد اما از منظر کسی که این مسئولیت را عهده دار است، باید برای حوادث، اتفاقات و مسائل مالی آمادگی داشته باشد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: آقای کلهری هم از مدیران خوشنام و خوش سابقه شهرداری هستند. ان شاالله با توان، تجربه و سابقه ای که از او سراغ داریم در مسئولیت جدید  نیز سربلند و موفق باشند و به او خداقوت می‌گویم و برایش آرزوی طول عمر دارم.

محمود کلهری شهردار منطقه۵ نیز در این جلسه اظهار داشت: از آقای حیدری تشکر می‌کنم و از ایشان خیلی مطالب آموختم، روحیات و منش آقای حیدری زبانزد است.

او گفت: امیدوارم شرمنده مردم خوب منطقه۵ و شرمنده خداوند نباشم. نقش مدیران و همکاران در منطقه۵، تعیین کننده و اثر گذار خواهد بود.

در این مراسم فریدون حیدری نیز گفت:  از اینکه فرصت خدمت به مردم داشتم از پروردگار سپاسگذارم. از همکارانم در منطقه ۵ تشکر می‌کنم. امیدوارم مجموعه شهرداری منطقه۵، با آقای کلهری همدلانه همکاری کنند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =