یاد شهدا جامعه ما را بیمه می کند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یاد شهدا جامعه ما را بیمه می کند و ما بایست این موهبت الهی را قدر دانسته و از آن استفاده کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سردار رمضان زیرراهی در آیین تجلیل از خانواده شهدا عنوان کرد: باید کاری کنیم که یاد شهدا در ذهن و روح نسل جوان ما ماندگار شود و مردم بدانند که شهدا از جان و مال و ناموس خود گذشته و با دفاع شجاعانه و ایثارگرانه خود از کیان و خاک کشور برای ما افتخار آفریده اند. ما مدیون شهدا، جانبازان و خانواده معظم آنها هستیم.

وی تاکید کرد: یاد شهدا جامعه ما را بیمه می کند و ما بایستی این موهبت الهی و توفیقی که نصیب ما شده را قدر دانسته و از آن استفاده کنیم. 

این مقام نظامی خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا و دشمنان گفتند که باید از صدور نفت ایران جلوگیری شود و پس از هدف قرار گرفتن شناورها و نفتکش های ما به سپاه ابلاغ شد که به طور گسترده به موضوع خلیج فارس ورود کند. 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: در این شرایط رزمندگان ما با از جان گذشتگی و رشادت های خود تا پای جان از مرزها و همچنین آرمان ها و سیاست های کشور ما دفاع کردند و خلیج فارس و اقتصاد کشور را حفظ کردند و به مقام رفیع شهادت نائل شدند. 

سردار زیرراهی یادآور شد: ما سالانه شهادت این عزیزان را گرامی داشته و مراسمی به نام و یاد شهدا برگزار می کنیم. 

به مناسبت سالروز شهادت شهدای خلیج فارس آیین تجلیل از خانواده شهدا، رژه دریایی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گلباران آب های نیلگون خلیج فارس به نام و یاد شهدا صبح روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه برگزار می شود. 

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =