حذف بخاری‌های نفتی مدارس استان کرمان تا پایان سال

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از جمع‌آوری بخاری‌های نفتی باقیمانده در سطح استان ‌کرمان خبر داد و گفت: جمع‌آوری بخاری‌های نفتی تا پایان امسال در استان کرمان به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مهراله رخشانی مهر در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که صبح امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار، زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای آموزش و پرورش استان برگزار شد، در گزارشی در خصوص ساخت و ساز فضاهای آموزشی،پرورشی و ورزشی در استان کرمان بیان داشت: درسطح استان کرمان ۲۱۶ پروژه فعال و در دست اجرا داریم که ۱۰۲۰ کلاس درس را شامل می شود و به زودی تحویل آموزش و پرورش استان کرمان می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ایجاد عدالت آموزشی را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی سازمان‌نوسازی مدارس مطرح کرد و گفت: به همین دلیل توجه ویژه‌ به مناطق محروم، از این تعداد پروژه فعال در سطح کرمان ۱۰۷ پروژه با ۴۳۷ کلاس درس در روستاها در حال ساخت است.

وی همچنین ساخت مدارس در روستاها برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان ‌روستایی را حائز اهمیت عنوان ‌کرد و گفت: این تعداد مدرسه و کلاس درس روستایی به زودی تحویل آموزش و پرورش استان کرمان می‌شود.

رخشانی مهر پروژه‌های تاسیساتی فعال و قابل بهره برداری استان‌کرمان را ۲۱۸ پروژه با هزار و ۱۲۷ کلاس درس عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان امسال بخاری نفتی باقیمانده در سطح استان ‌کرمان جمع آوری شده و جشن حذف بخاری‌های نفتی را در استان کرمان خواهیم گرفت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین در قالب طرح "آجر به آجر" و کمک خیرین در استان کرمان ابراز رضایت کرد و گفت: ۱۰۴ پروژه خیری با ۶۴۲ کلاس درس در استان‌ کرمان توسط خیرین و نوسازی مدارس در حال ساخت است و تعهد خیرین در استان کرمان هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =