تمام خوابگاه‌های دانشگاه باز است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از باز بودن همه خوابگاه‌های دانشگاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عبدالحمید حاجی‌حسنی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به شیوع و آمار بالای روزانه مبتلایان به ویروس کرونا و با در نظر داشتن حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی، اقدامات محافظتی و ضدعفونی در خوابگاه ها و دانشکده های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال اجرا می باشد.

حاجی‌حسنی ادامه داد: تمام خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی باز است و به دانشجویان اسکان داده شده است. تعداد دانشجویان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در  در چندین خوابگاه اسکان داده شده اند به ۴۰۰ نفر می رسد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح نمود: برای اجرای بهتر پروتکل های بهداشتی و رعایت بهداشت، دانشجویان اسکان یافته را در سه مقطع متفاوت و سه گروه تقسیم بندی کرده ایم.

وی درباره پروتکل‌های بهداشتی خوابگاه، گفت: شست و شوی خوابگاه ها و گندزدایی سطوح با مواد ضدعفونی کننده به صورت روزانه انجام می گیرد. با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های تعریف شده سعی بر این بوده تا در هر اتاق خوابگاه دو دانشجو اسکان داده شود تا بتوان بهتر موارد بهداشتی را رعایت نمود. مواد ضدعفونی سطوح و دست هم جهت استفاده در خوابگاه های دانشجویی تعبیه شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: فضاهای ورزشی در شرایط کنونی غیرفعال بوده و دانشجوها امکان استفاده از آنها را نخواهند داشت. تعداد سرویس های ایاب و ذهاب هم بیشتر شده است تا دانشجویان با فاصله از هم بنشینند.

وی در رابطه با شرایط سلف و غذا  گفت: بخاطر رعایت موارد بهداشتی تمامی غذاها در ظروف یکبار مصرف در اختیار دانشجو قرار داده می شود.

حاجی‌حسنی در پایان خاطرنشان کرد: به مسئولان خوابگاه گفته شده تا در هنگام حضور دانشجو در خوابگاه ابتدا میزان دمای بدن آنها توسط تب سنج های دیجیتالی اندازه گیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =