تخفیف شهریه برای دانشجویان علاقه‌مند به همکاری با دانشگاه آزاد در حوزه فناوری

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش دانشجویان علاقه‌مند به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری با تخفیف شهریه جبران می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از سامانه مجازی و کلاس‌های آموزش برخط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر که مسئولان این دانشگاه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم حضور داشت به برگزاری موفق کلاس‌های مجازی اشاره و اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی پروژه‌ها و طرح‌های بزرگی در دست اجراست و در آینده نزدیک از دانشجویان علاقه‌مند و توانمندی که بتوانند در حوزه فناوری با دانشگاه همکاری تخصصی داشته باشند، بهره خواهیم گرفت.

وی متذکر شد: بخشی از تلاش دانشجویان علاقه‌مند به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در حوزه فناوری با تخفیف شهریه جبران خواهد شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از موضوعات ارائه‌ شده در کلاس درس عنوان کرد: استفاده از منابع به‌روز و روش دقیق بیان آن همراه با فناوری، تجهیزات و اصول انتقال مباحث فناوری و اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر جای قدردانی دارد.

مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از سامانه مجازی و چگونگی برگزاری کلاس‌های آموزشی برخط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =