نتایج آزمون کاردانی نظام جدید اعلام شد

نتایج نهایی آزمون پذیرش کاردانی نظام جدید از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته جمعه، ۱۴ شهریور ماه سال جاری  برگزار شد و بر این اساس پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته با آزمون و در ۲۸ رشته صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع دیپلم) صورت خواهد گرفت.

 داوطلبان رشته‌های بدون آزمون تا روز ۱۴ شهریور فرصت داشتند که نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

نتایج نهایی پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده و مدارک لازم برای ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در سایت سازمان سنجش درج شده است.

همچنین کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کدرشته محل‌های انتخابی و سایر اطلاعات مفید دیگری همزمان با اعلام نتیجه در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان آزمون درج شده لازم است روز ۱۹ مهرماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

آدرس پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه و شبانه این دانشگاه  www.tvu.ac.ir است.

ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی) از ۲۱ مهر آغاز می‌شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =