پرسپولیس چقدر از مطالبات برانکو را فراهم کرده است؟

مدیران باشگاه پرسپولیس تا به امروز کمتر ٢٠ درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) ، پس از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه تلاش زیادی انجام دادند تا با پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، علاوه بر باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، باشگاه را از جرایم بعدی فیفا در امان نگه دارند.

در چند روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس بارها در مصاحبه‌های مختلف و انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود از تامین بخشی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ خبر دادند و اعلام کردند که باقی‌مانده مطالبات سرمربی سابق پرسپولیس به زودی پرداخت می‌شود.

در همین رابطه یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرد در حال حاضر کمتر از ٢٠ درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ به صورت ریال تامین شده که در حساب باشگاه موجود است. این در حالی است که پرسپولیس برای در امان ماندن از مجازات‌های فیفا باید تمام مطالبات برانکو را بپردازد.

باشگاه پرسپولیس تا به حال ٣٣٠ هزار یورو از مطالبات برانکو را پرداخت کرده و حالا باید ٧٨۴ هزار یورو دیگر را به برانکو و ۶٠ هزار فرانک را نیز به عنوان جریمه بپردازد که به احتساب قیمت یورو، برای تامین مطالبات برانکو و جریمه فیفا باید حدود ٢٨ میلیارد تومان تامین کند.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

کد خبر: 1076219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =