برپایی نمایشگاه سه‌بعدی اربعینی در فرانسه

رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه،نمایشگاه مجازی سه بُعدی «اربعین تجلی وحدت در کثرت» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی برپا کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه، نمایشگاه مجازی سه بُعدی «اربعین تجلی وحدت در کثرت» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی برپا کرد.

با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا و ممنوعیت تجمعات مختلف در فرانسه، بخش عمده فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی رایزنی فرهنگی ایران در پاریس به مناسبت بزرگداشت اربعین حضرت سید الشهدا(ع)، به تهیه و تدوین محتواهای فرهنگی و هنری در بسترهای مختلف فضای مجازی اختصاص یافته است.

در این راستا، رایزنی فرهنگی کشورمان اقدام به برپایی نمایشگاه سه بُعدی "اربعین، تجلی وحدت در کثرت" در خصوص راهپیمایی اربعین با ارائه زیباترین تصاویر از مشارکت گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از نقاط مختلف جهان در این گردهمایی جهانی در تعظیم شعائر معنوی الهی کرده است.

این نمایشگاه با هدف آشنایی مخاطبان فرانسوی و ایرانی با شکوه و عظمت این راهپیمایی با تأکید بر حضور ادیان مختلف و ملیت‌های متفاوت و بیش از هر چیز بر تجلی همدلی معناگرایان علی رغم تعدد و تکثر ظاهری در این رویداد عظیم می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای بازدید مجازی از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://bit.ly/۳ntWGwY مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =