لزوم ارتقای ایمنی و استاندارد 211 شهربازی تهران

استاندار تهران بر لزوم ارتقا ایمنی و استاندارد 211 شهربازی استان تهران تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه استاندارد با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات شورای استاندار گفت: همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات این جلسه هستند و عدم اجرای مصوبات به معاونت سیاسی استانداری انعکاس داده شود تا پیگیری های لازم به عمل آید.
 
وی ادامه داد: با توجه به لزوم استانداردسازی شهربازی ها، شهرداران موظف و مکلف هستند که اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند و با توجه به افزایش تعداد شهربازی های استان تهران از 34 شهربازی در سال 92 به 211 شهربازی فعلی این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
استاندار تهران تاکید کرد: شهرداران مناطق 22 گانه تهران و همچنین شهرداران شهرهای استان تهران به لحاظ قانونی مکلف به حفظ سلامت شهروندان هستند از اینرو استانداردسازی شهربازی ها اولویت جدی است که باید پیگیری شود، به همین نسبت اقدامات لازم جهت استانداردسازی پله های برقی و متحرک نیز ضروری است.
 
محسنی بندیی در ادامه گفت: در مورد جایگاه های سی ان جی که شهرداری ها مالک آن ها هستند نیز اقدامات لازم به منظور افزایش ایمنی و سطح استاندارد این جایگاه ها باید پیگیری شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به لزوم ایمنی وسایل بازی مهدکودک ها اشاره کرد و افزود: افزایش ایمنی تجهیزات و وسایل بازی در مهدکودک ها ضرورت انکارناپذیری است که بهزیستی موظف است نسبت به تامین ایمنی این وسایل اقدامات لازم را پیگیری کند.
 
وی افزود: پیشنهاد این است که بهزیستی با احصا و پایش انجام شده نسبت به عدم استفاده از تجهیزات ناایمن در مهدکودک ها اقدامات لازم را به عمل و با واحدهای متخلف برخورد لازم را داشته باشد.
 
استاندار تهران سپس تاکید کرد: ایمنی ساختمان به ایمنی مصالح ساختمانی بستگی دارد در همین راستا کیفیت بتن مورد استفاده در ساختمان ها باید مورد نظارت قرار گیرد؛ ضمن اینکه حمل بتن نیز باید در ساعت های مشخصی انجام شود تا ضمن کاهش ترافیک بر میزان کیفیت آن تاثیر نگذارد که در این زمینه دفتر فنی با حضور عوامل استاندارد و سایر مسئولان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
 
محسنی بندپی در خاتمه تاکید کرد: تقویت تجهیزات آزمایشگاه های استاندارد در دستورکار قرار گیرد و در این زمینه هر چه سازمان ملی استاندارد به استان تهران کمک کند ما هم به همان نسبت در زمینه تامین تجهیزات اقدامات لازم را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =