پیام دکتر طهرانچی در پی بازگشت پیکر شهیدان مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام‌هایی جداگانه، بازگشت پیکر دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی ساری و سما دزفول را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شناسایی و تأیید هویت شهید محمد بلباسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهید مهدی نظری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سما دزفول و بازگشت پیکر مطهر این شهیدان به وطن، با صدور پیام هایی جداگانه، بازگشت پیکر این شهیدان گرانقدر به میهن اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

ایثار، مکتبی است که در جامعه ما مبتنی بر ارزش‌های دینی و اخلاقی، جایگاه بسیار ویژه ای دارد و شهادت، راه مردان راستینی است که با بینش عاشورایی، سبب آرامش و امنیت جامعه شده اند.

شهیدان مدافع حرم اهل بیت (ع) بی‏‌تردید اسوه های بی‌بدیل و ماندگاری در دوره معاصر هستند که حرکت و ثمره خون‌های گرانقدر این عزیزان شکست تکفیری های صهیونیستی و دشمنان این مرز و بوم را رقم زد، به طوری که عزت و پایداری ارزش‌های اسلامی برابر جبهه کفر را تقویت کرد.

بازگشت پیکر مجاهدان سرفراز جبهه مقاومت شهید «محمد بلباسی» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهید «مهدی نظری» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سما دزفول به میهن اسلامی را به خانواده این شهیدان گرامی و مردم شریف استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم. به راستی شهدا به ویژه مدافعان حرم معلمان اصلی دانشگاه و گوهرهایی هستند که باید از منش آنان بهره جوییم.

از خدای متعال محشور شدن این شهیدان بزرگوار با اصحاب سیدالشهدا (ع) و همچنین اجر و صبر جزیل برای خانواده ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =