مراسم تقدیر از مدال‌آوران تیم‌ ووشو دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تقدیر از اعضای مدال آور تیم‌های ووشو بانوان و آقایان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم تقدیر از اعضای مدال آور تیم‌های ووشو دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 لشگری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا، تنها نمایندگان این دو رشته حضور دارند، گفت: سال گذشته تیم‌های بانوان و آقایان لیگ برتر ووشو حضور پررنگی داشتند و قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های برتر کشور را از آن خود کردند.

وی افزود: سال ۹۸ به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات نهایی لیگ برتر ووشو برگزار نشد و بر اساس امتیازات قهرمان این مسابقات مشخص شد.

در ادامه این مراسم، علیرضا حاجی محسنی سرپرست تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی و نایب رئیس فدراسیون ووشو بیان کرد: تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی از جمله تیم‌های با اصالت کشور است. سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات نهایی لیگ برتر ووشو برگزار نشد اما اگر این مسابقات برگزار می‌شد نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه اول را کسب می کرد.

محسنی خاطرنشان کرد: تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی از کادر فنی دلسوزی برخوردار است و با همت تمام اعضای تیم، پرچم دانشگاه آزاد اسلامی را برافراشته کردیم.

در ادامه این مراسم، کیوان شیر آقایی سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه جوان گرایی در تیم این دانشگاه مورد توجه و تاکید قرار دارد، گفت: استفاده از دانشجویان و جوانان منجر به تشکیل یک تیم قدرتمند شده است.

الهام صادقی سرمربی ووشو تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: ۹۰ درصد شاکله این تیم دانشجو بودند، نگاهمان در تشکیل تیم نگاه جوانگرانه است. طی ۷ سال اخیر پنج بار مقام قهرمانی و ۲ بار نیز مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =