خداحافظی بشار رسن با پرسپولیسی‌ها و واکنش این باشگاه

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه شخصی خود با هواداران این تیم خداحافظی کرد تا جدایی‌اش از جمع سرخپوشان علنی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در حالی که بشار رسن عصر روز گذشته (سه‌شنبه) نشستی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و پس از آن به خبرنگاران گفت در جلسه امروز خود در باشگاه درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند، بامداد امروز در خبری غیرمنتظره اعلام کرد که از پرسپولیس جدا می‌شود.

هافبک عراقی پرسپولیس در استوری صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت که بازی در این تیم، بزرگ‌ترین افتخارش بوده است.

رسن نوشت که باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل کرده است، اما او خانواده بزرگ و پُرجمعیتی دارد که به وی نیاز دارند. بشار همچنین دلایل جدایی خود از پرسپولیس را به مسائل شخصی مرتبط دانست.

تنها ساعتی پس از این که ستاره شماره پنج سرخ ها با انتشار یک استوری اعلام کرد که به دلیل نیاز مالی خانواده اش، از پرسپولیس جدا خواهد شد، باشگاه پرسپولیس این مسئله را تکذیب کرد.

علیرضا اشرف مدیر روابط عمومی پرسپولیس در استوری اینستاگرامش نوشته که اگرچه وضعیت خانوادگی بشار را درک می‌کند، اما راضی به این جدایی نخواهند بود: بشار رسن با پرسپولیس قرارداد دارد و هر باشگاهی که بخواهد با او مذاکره کند، باید قبل از هرچیز مستقیما با باشگاه پرسپولیس مکاتبه کند، چه برسد به توافق. پاسخ باشگاه به درخواست بشار عزیز برای جدایی منفی بوده، چرا که پرسپولیس به راحتی سرمایه خود را از دست نمی‌دهد، حتی اگر از انتقال او پول خوبی به پرسپولیس برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =